МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИКРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ УРОКІВ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА Методист, керівник педагогічної практики керується такими критеріями оцінкинавчальної та позакласної роботи студентів-практикантів. Оцінка «відмінно»ставиться, якщо уроки й позакласні заходи було проведено на високому науковому й організаційно-методичному рівнях, студентом обґрунтовано висувалися, ефективно вирішувалися навчально-виховні завдання, раціонально застосовувалися різноманітні методи навчання та прийоми активізації школярів із врахуванням їх вікових особливостей та індивідуальних відмінностей, підтримувалася дисципліна; якщо студент виявив знання психолого-педагогічні теорії й творчу самостійність у доборі навчального і дидактичного матеріалу в процесі побудови й аналізу занять. До того ж: 1. повністю реалізовано виховальний, освітній, розвивальний потенціал уроку; 2. методичні прийоми відповідають умовам навчання та поставленим цілям; 3. правильно встановлено послідовність і співвідношення тренувальних та мовленнєвих вправ; 4. практикант дає чіткі й методично грамотні установки на виконання учнями мовленнєвих дій; 5. правильно розподіляє час уроку; 6. студент практично не робить помилок, помічає помилки учнів і вчасно, коректно їх виправляє; 7. практикант використовує різні способи активізації учнів на уроці з урахуванням їх вікових особливостей і здійснює індивідуальний підхід до учнів; 8. студент уміє викликати інтерес учнів до виучуваного матеріалу; 9. грамотно використовує наочність, ТЗН, як наявні, так і самостійно виготовлені; 10. епізодично користується конспектом і в ході уроку може скоригувати свою діяльність. Оцінка «добре» ставиться, якщо студент навчальні та позакласні заходи провів на високому науковому і методичному рівнях, успішно вирішував навчальні та виховні завдання, однак недостатньо ефективно використовував окремі методичні прийоми активізації учнів; якщо студент виявив знання психолого-педагогічної теорії у доборі навчального і дидактичного матеріалу, але припускався незначних помилок у побудові й проведенні занять: 1. не до кінця реалізовано виховальний, освітній, розвивальний потенціал уроку; 2. методичні прийоми раціональні, відповідають умовам навчання та поставленим цілям; 3. в основному правильно встановлено послідовність і співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ; 4. практикант іноді робить несуттєві мовні помилки, які сам виправляє, а також помічає і виправляє більшість помилок учнів; 5. практикант володіє різними способами активізації учнів на уроці, але не завжди здійснює індивідуальний підхід до них; 6. студент уміє викликати інтерес учнів до більшості видів роботи, що проводяться на уроці; 7. використовує наявні й самостійно виготовлені наочні посібники, але методика їх використання не завжди раціональна: 8. епізодично користується конспектом протягом уроку і в деяких випадках може скоригувати свою заплановану діяльність. Оцінка «задовільно»ставиться якщо студент у реалізації навчально-виховних завдань помилявся, недостатньо ефективно застосовував психолого-педагогічну теорію, методи та прийоми навчання, недостатньо активізував пізнавальну діяльність школярів, не завжди був спроможний встановити контакт з ними, під час аналізу занять не виявляв чи не розумів сутності й причин своїх помилок та недоліків. До того ж: § не до кінця реалізовано виховальний, освітній, розвивальний потенціал уроку; § методичні прийоми не завжди відповідають меті; § мають місце порушення послідовності вправ і співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ; § студент часто допускається мовних і мовленнєвих помилок, не помічає в багатьох випадках помилок учнів; § недостатньо володіє способами активізації учнів на уроці, не здійснює індивідуальний підхід до них; § уміє викликати інтерес до деяких видів роботи на уроці; § студент мало і не завжди раціонально використовує наочні посібники, не виготовляє їх самостійно; § студент постійно користується конспектом і не може скоригувати свою діяльність в ході уроку. Оцінка «незадовільно» ставиться, якщо на уроці не було досягнуто навчально-виховної мети, допущено серйозні помилки під час викладу навчального матеріалу, не забезпечувалася дисципліна наочністю; якщо студент виявив слабкі знання психолого-педагогічної теорії й некритично ставиться до своєї роботи.
Читайте також:
|
||||||||
|