Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ УРОКІВ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА

Методист, керівник педагогічної практики керується такими критеріями оцінкинавчальної та позакласної роботи студентів-практикантів.

Оцінка «відмінно»ставиться, якщо уроки й позакласні заходи було проведено на високому науковому й організаційно-методичному рівнях, студентом обґрунтовано висувалися, ефективно вирішувалися навчально-виховні завдання, раціонально застосовувалися різноманітні методи навчання та прийоми активізації школярів із врахуванням їх вікових особливостей та індивідуальних відмінностей, підтримувалася дисципліна; якщо студент виявив знання психолого-педагогічні теорії й творчу самостійність у доборі навчального і дидактичного матеріалу в процесі побудови й аналізу занять. До того ж:

1. повністю реалізовано виховальний, освітній, розвивальний потенціал уроку;

2. методичні прийоми відповідають умовам навчання та поставленим цілям;

3. правильно встановлено послідовність і співвідношення тренувальних та мовленнєвих вправ;

4. практикант дає чіткі й методично грамотні установки на виконання учнями мовленнєвих дій;

5. правильно розподіляє час уроку;

6. студент практично не робить помилок, помічає помилки учнів і вчасно, коректно їх виправляє;

7. практикант використовує різні способи активізації учнів на уроці з урахуванням їх вікових особливостей і здійснює індивідуальний підхід до учнів;

8. студент уміє викликати інтерес учнів до виучуваного матеріалу;

9. грамотно використовує наочність, ТЗН, як наявні, так і самостійно виготовлені;

10. епізодично користується конспектом і в ході уроку може скоригувати свою діяльність.

Оцінка «добре» ставиться, якщо студент навчальні та позакласні заходи провів на високому науковому і методичному рівнях, успішно вирішував навчальні та виховні завдання, однак недостатньо ефективно використовував окремі методичні прийоми активізації учнів; якщо студент виявив знання психолого-педагогічної теорії у доборі навчального і дидактичного матеріалу, але припускався незначних помилок у побудові й проведенні занять:

1. не до кінця реалізовано виховальний, освітній, розвивальний потенціал уроку;

2. методичні прийоми раціональні, відповідають умовам навчання та поставленим цілям;

3. в основному правильно встановлено послідовність і співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ;

4. практикант іноді робить несуттєві мовні помилки, які сам виправляє, а також помічає і виправляє більшість помилок учнів;

5. практикант володіє різними способами активізації учнів на уроці, але не завжди здійснює індивідуальний підхід до них;

6. студент уміє викликати інтерес учнів до більшості видів роботи, що проводяться на уроці;

7. використовує наявні й самостійно виготовлені наочні посібники, але методика їх використання не завжди раціональна:

8. епізодично користується конспектом протягом уроку і в деяких випадках може скоригувати свою заплановану діяльність.

Оцінка «задовільно»ставиться якщо студент у реалізації навчально-виховних завдань помилявся, недостатньо ефективно застосовував психолого-педагогічну теорію, методи та прийоми навчання, недостатньо активізував пізнавальну діяльність школярів, не завжди був спроможний встановити контакт з ними, під час аналізу занять не виявляв чи не розумів сутності й причин своїх помилок та недоліків. До того ж:

§ не до кінця реалізовано виховальний, освітній, розвивальний потенціал уроку;

§ методичні прийоми не завжди відповідають меті;

§ мають місце порушення послідовності вправ і співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ;

§ студент часто допускається мовних і мовленнєвих помилок, не помічає в багатьох випадках помилок учнів;

§ недостатньо володіє способами активізації учнів на уроці, не здійснює індивідуальний підхід до них;

§ уміє викликати інтерес до деяких видів роботи на уроці;

§ студент мало і не завжди раціонально використовує наочні посібники, не виготовляє їх самостійно;

§ студент постійно користується конспектом і не може скоригувати свою діяльність в ході уроку.

Оцінка «незадовільно» ставиться, якщо на уроці не було досягнуто навчально-виховної мети, допущено серйозні помилки під час викладу навчального матеріалу, не забезпечувалася дисципліна наочністю; якщо студент виявив слабкі знання психолого-педагогічної теорії й некритично ставиться до своєї роботи.

 

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  4. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  9. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрне виробництво і його особливості
  12. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ | УРОКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.