Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концептуальна база професійної практики.

Розвиток правового механізму внутрішнього аудиту в системі державного фінансового контролю (СДФК) характеризується в Україні суттєвим розривом між бажаним нормативно-правовим статутом внутрішнього аудитора та реальним законодавством. в якому недостає системності і визначеності внутрішнього аудиту як активного елементу державної політики. Економічна політика – це одна із засад, на якій базується державне управління, а останнє є базою державного регулювання економіки. За експертними оцінками, втрати бюджету від “тінізації” доходів щорічно перевищують 12-13 млрд. гривень. На сьогодні вже відомо, до чого призвело ослаблення державного фінансового контролю (ДФК): бюджетні мільярди витрачено не за призначенням або розкрадено; мільйони вкладників та інвесторів обдурено; багатомісячні несплати заробітної плати стали мало не нормою. Зрозуміло, за таких масштабів “тінізації” виведення хоча б частини економіки з “тіні” з допомогою правового механізму ДФК, зокрема внутрішнього аудиту позитивно позначилося б на стабільності фінансової системи країни.

У розвиток теорії внутрішнього аудиту вагомий внесок зробили такі фахівці, як Р. Адамс, Е. Аренс, Дж. Бедді, Г. Дженік, Ф. Дефліз, Д. Кармайкл, І. Лі, Д. Лоббек, Ж. Рішар, Д. Робертсон, А. Роджер, К. Сазерленд та ін. Для українських учених корисними є також результати досліджень учених та практиків Росії: О. Богомолова, М. Голощапова, В. Бурцева, О. Макоєва, А. Макальської, Х. Мулахмєтова та ін. Значний внесок у дослідження теоретичних і прикладних аспектів проблеми внутрішнього аудиту зробили такі вітчизняні вчені, як Н. Дорош, І. Дмитренко, В. Завгородній, О. Нетикша, Л. Сухарева, А. Ткаченко, та ін.

Метою опрацювання даного питання є наукове обґрунтування концептуальних засад розвитку правового механізму внутрішнього аудиту в системі державного фінансового контролю в умовах економічної кризи в Україні.

Під внутрішнім аудитом розуміємо підсистему внутрішнього контролю. Поняття внутрішній аудит розкривається в спеціальних нормах проведення контролю в інших нормативних документах. Міжнародний інститут внутрішніх аудиторів дає таке тлумачення: Внутрішній аудит – це незалежна діяльність з перевірки і оцінки роботи організації в її інтересах.

У процесі дослідження виявлено, що теорія внутрішнього аудиту складається з трьох основних елементів: (1) концепції, (2) постулати, (3) аудиторські стандарти (правила). Концепції допомагають виявити напрямок теоретичних підходів щодо організації внутрішнього аудиту (ВА). Наприклад, до концепцій ВА слід віднести такі як: незалежність; професіоналізм; місія; процес ВА; етика поведінки. Постулати є фундаментальними аксіоматичними ствердженнями, на основі яких визначаються напрямки діяльності служби ВА. За допомогою постулатів можна розкрити зміст аудиторських стандартів.

 


Читайте також:

  1. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  2. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  3. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  4. Взаємозвязок соціалізації та професійної адаптації в
  5. Види професійної консультації.
  6. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕДОТРИМАННЯ НОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ ТА ЕТИКЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  8. Головні елементи та об’єкти професійної орієнтації
  9. Готовність майбутніх психологів до професійної діяльності
  10. Готовність майбутнього педагога до професійної діяльності
  11. Державної системи професійної орієнтації населення України
  12. Етапи соціально-професійної адаптації.




Переглядів: 1194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нормативно – правове регулювання внутрішнього аудиту. | Професійні організації з внутрішнього аудиту. Інститут внутрішніх аудиторів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.