Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРОКИ ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ

КЛАСИФІКАЦІЯ ЗВІТНОСТІ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

Звітність, яку складають бюджетні установи класифікують за різними критеріями:

1. за роллю в управлінні національною економікою:

· державна;

· внутрішньогосподарська;

2. за термінами подання:

· термінова;

· звичайна;

3. за призначенням:

· загальнодержавна;

· відомча;

4. за місцем використання:

· внутрішня;

· зовнішня;

5. залежно від періоду, який охоплює звітність:

· періодична;

· річна;

6. за обсягом показників

· коротка;

· повна;

7. залежно від джерел інформації та показників звітності:

· бухгалтерська;

· статистична;

· оперативна;

8. за змістом звітних даних і застосуванням у галузях:

· типова;

· спеціалізована;

9. залежно від використання коштів:

· за бюджетними коштами;

· за спеціальними коштами;

· суми за дорученням та іншими позабюджетними коштами;

10. за терміном складання:

· місячна;

· квартальна;

· річна.

 

Строки подання річних звітів установами встановлюються організаціями, до яких подаються ці звіти.

Річні бухгалтерські звіти подають:

· установі вищого рівня;

· органу Державного казначейства - при отриманні асигнувань з державного бюджету;

· органу державної статистики - при окремих вказівках.

Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, до сфери управління яких належать підприємства, засновані на державній власності, та органи, які здійснюють управління майном підприємств, заснованих на комунальній власності, крім власних звітів, складають та подають зведену фінансову звітність щодо всіх підприємств, що належать до сфери їх управління.

Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року).

Терміни подання фінансової звітності визначені Кабінетом Міністрів України.

Отже, на сьогодні в Україні складається місячна, квартальна та річна фінансова звітність. Розглянемо більш детально принципи та порядок їх складання.

Міністерства,інші центральні органи виконавчої влади, установи, організації, основна діяльність яких здійснюється за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, місячні та квартальні звіти про виконання кошторисів доходів та видатків подають у такому обсязі.

Місячна звітність. Фінансова звітність, яку складають бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, за місяць містить такі форми:

· № 7д, № 7м “Звіт про заборгованість за бюджетними коштами”;

· № 7д.1, № 7м.1 “Звіт про заборгованість за окремими програмами”;

Квартальна звітність. Фінансова звітність, яку складають бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, за квартал містить такі форми:

· “Баланс” (форма № 1);

· “Звіт про надходження та використання коштів загального фонду” (форма № 2д, № 2м);

· “Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами” (форма № 4-1д, № 4-1м);

· “Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ” (форма № 4-2д, № 4-2м);

· “Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду” (форма № 4-Зд, № 4-Зм);

· “Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів” (форма № 4-4д);

· “Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)” (форма № 4-Зд.1, № 4-Зм.1);

· “Звіт про заборгованість за бюджетними коштами” (форма № 7д, № 7м);

· “Звіт про заборгованість за окремими програмами” (форма № 7д.1, № 7м.1);

· Пояснювальну записку до квартального звіту, що включає текст та додатки.

Річна звітність. Річні звіти складаються за звітний рік, яким вважається період з 1 січня до 31 грудня включно. Для новоутворених установ звітним періодом є строк з дня утворення установи до 31 грудня включно. Це не стосується установ створених шляхом реорганізації або на базі ліквідованих установ. У разі поділу установи до новостворених установ, що виникли в результаті цього, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і зобов’язання реорганізованої установи. У балансі створеної установи відображаються дані активів і пасивів роздільного балансу.

Фінансова звітність, яку складають бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, за рік містить такі форми:

· “Баланс” (форма № 1);

· “Звіт про надходження та використання коштів загального фонду” (форма № 2д, № 2м).

Про надходження і використання коштів спеціального фонду установи, які отримують кошти державного бюджету або місцевих бюджетів, складають у розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або в розрізі кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів такі форми звітності:

· “Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами” (форма № 4-1д, № 4-1м);

· “Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ” (форма № 4-2д, № 4-2м);

· “Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду” (форма № 4-Зд, № 4-Зм);

· “Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів” (форма № 4-4д);

· “Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)” (форма № 4-Зд.1, № 4-Зм.1);

· “Звіт про рух необоротних активів” (форма № 5);

· “Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування” (форма № 6);

· “Звіт про заборгованість за бюджетними коштами” (форма № 7д, № 7м);

· “Звіт про заборгованість за окремими програмами” (форма № 7д.1, № 7м.1);

· “Звіт про результати фінансової діяльності” (форма № 9);

· “Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей в бюджетних установах” (форма № 15);

· Пояснювальну записку до річного звіту, що включає текст та додатки.

 


Читайте також:

  1. IV. Подання нового матеріалу
  2. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  3. Аналіз консолідованої звітності
  4. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  7. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  8. Взаємозв’язок облікових регістрів з показниками звітності.
  9. Взаємозв’язок рахунків та звітності
  10. Види відповідальності і терміниподання податкової декларації
  11. Види звітності
  12. Використання в управлінні показників фінансової звітності




Переглядів: 892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОНЯТТЯ ЗВІТНОСТІ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ І НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ЇЇ РЕГУЛЮЮТЬ | ХАРАКТЕРИСТИКА ОКРЕМИХ ФОРМ ЗВІТНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.