МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ХАРАКТЕРИСТИКА ОКРЕМИХ ФОРМ ЗВІТНОСТІ“Баланс” (форма №1)містить узагальнені підсумкові показники, отримані на підставі звірених даних бухгалтерських документів станом на початок та на кінець бюджетного періоду. Звітні дані мають бути достовірними, об’єктивними, реальними. Звітні дані статей “Балансу” на початок року повинні бути тотожними даним графи 5 “На кінець року (у гривнях з копійками)” фінансового звіту попереднього звітного періоду. Установи складають єдиний “Баланс” (форма №1), який відображає результат про всі проведені господарські операції за коштами загального і спеціального фондів, за всіма виконуваними програмами (функціями). Кожна установа заповнює в “Балансі” тільки ті рядки, які стосуються її діяльності, при цьому керуючись такими вказівками. “Звіт про результати фінансової діяльності” (форма №9)складається бюджетними установами для відображення результату їх фінансової діяльності за звітний рік. Результат фінансової діяльності бюджетної установи визначається шляхом списання підсумковими оборотами доходів та видатків за рік. У звіті відображаються операції, проведені за доходами, видатками бюджетної установи, операції, наслідками яких є збільшення або зменшення доходів та/або видатків бюджетної установи. Так результат переоцінок може впливати як на збільшення доходів бюджетної установи, так і на збільшення видатків. “Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей в бюджетних установах” (форма №15)складається бюджетними установами і відображає недостачі та крадіжки грошей і матеріальних цінностей в розрізі заходів, що були проведені для їх усунення. Пояснювальна записка. Пояснювальна записка повинна містити інформацію про: · назву установи та її місцезнаходження; · короткий опис основної діяльності установи; · назву органу управління, у віданні якого перебуває установа; · середню чисельність працівників. У пояснювальній записці слід висвітлювати такі питання. 1. Загальні підсумки виконання бюджету області або міста за доходами та видатками порівняно з річними лімітами з врахуванням змін, прийнятих у встановленому порядку. 2. Підсумки виконання дохідної частини бюджету області. Цей розділ містить результати аналізу реалізації плану платежів на прибуток, платіжної дисципліни. 3. Витрати на фінансування народного господарства області. У цьому розділі необхідно показати суми та джерела фінансування понад планових витрат на народне господарство. За капітальними вкладеннями наводяться дані про освоєння бюджетних коштів на фінансування капітальних вкладень в цілому по області, зниження збитковості господарств, причини незадовільного фінансового стану. 4. Витрати на соціально-культурні заходи. Їх аналіз повинен проводитися за основними групами витрат, установами і заходами згідно з окремими кодами бюджетної класифікації порівняно з виконанням плану по мережі, штатах і контингентах. 5. Витрати на управління. Слід зазначити заходи зі скорочення управлінського апарату та витрат на його утримання, результати реформації цих завдань. 6. Стан розрахунків бюджетних установ з дебіторами і кредиторами. Якщо кошти в розрахунках збільшилися, слід вказати причини цього, засади, які вживались для зменшення залишків матеріальних цінностей та коштів у розрахунках. Необхідно показати чи в усіх бюджетних установах проведена річна інвентаризація та які заходи вжито за її результатами. 7. Необхідно викласти вжиті заходи з поліпшення бюджетного обліку та звітності, посилення їх контрольних функцій за цільовими витратами бюджетних асигнувань та матеріальних цінностей, розширення механізації та автоматизації обліково-обчислювального процесу, впровадження АРМ бухгалтера, ліквідації наявних недоліків, підвищення ролі та відповідальності керівників бухгалтерських служб щодо підготовки та підвищення кваліфікації працівників, зайнятих обліком і звітністю. 8.Пропозиції щодо подальшого вдосконалення бюджетної роботи та організації бухгалтерського обліку і звітності, контролю, усунення “вузьких місць” у чинному законодавстві організації бухгалтерської звітності.
Читайте також:
|
||||||||
|