МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика узагальнюючої оцінки ефективності господарської діяльності торгівельного підприємства.1. Показник ефективності використання торгівельного потенціалу підприємства: , де Троздр. – роздрібний товарообіг, грн.; ФОП – фонд оплати праці, грн.; ОФсер.р. – середньорічна вартість основних фондів, грн.; ОбЗсер.р. – середньорічна вартість оборотних засобів, грн.; kприв. – нормативний коефіцієнт (kприв.= 0,12).
Даний показник дозволяє оцінити ефективність використання економічного потенціалу підприємства і порівняти наявні ресурси з кінцевим результатом діяльності – роздрібним товарообігом. Чим вище значення цього показника, тим краще виконується основна функція торгівельного підприємства (забезпечення споживачів товарами та послугами) і ефективніше використовуються ресурси підприємства.
2. Показник ефективності фінансової діяльності: , де ВПр – сума валового прибутку, грн.
Даний показник дозволяє визначити, при яких ресурсах досягається основний фінансовий результат діяльності торгівельного підприємства і як ефективно використовуються ці ресурси.
3. Показник оцінки трудової діяльності: , де ЗП1 прац. – середня заробітна плата одного працівника, грн.; Чсер.сп. – середньоспискова чисельність працівників, чол.
4. Інтегральний показник економічної ефективності господарської діяльності торгівельного підприємства: . 5. Показник темпу інтенсивності розвитку торгівельного підприємства (%): , де ТПП – темп зміни продуктивності праці працівників, %; ТОбЗ. шв. – темп зміни швидкості обігу оборотних засобів підприємства, %; ТФв – темп зміни фондовіддачі, %; ТФОП – темп зміни витрат на оплату праці, %; ТОбЗ – темп зміни середньорічної вартості оборотних засобів, %; ТОФ – темп зміни середньорічної вартості основних фондів, %.
6. Показник темпу економічного росту підприємства: ,
де ТЗв – темп зміни затратовіддачі, %; Трент. – темп зміни рівня рентабельності, %.
7. Частка приросту роздрібного товарообігу за рахунок інтенсивних факторів, %: ,
де ППзв., ППбаз. – продуктивність праці працівників відповідно в звітному та базовому періодах, тис. грн.; Чсер.сп.зв. – середньоспискова чисельність працівників у звітному періоді, чол.; Фв. зв., Фв. баз. – показник фондовіддачі в звітному та базовому періодах, грн.; ОФзв. – середньорічна вартість основних фондів в звітному періоді, тис. грн.; ΔТрозд. – приріст роздрібного товарообігу в звітному періоді по відношенню до базового, тис. грн. Приклад:Розрахувати показники ефективності господарської діяльності торгівельного підприємства: Таблиця 1. Читайте також:
|
||||||||
|