Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2 Маркетингове середовище

Переваги та недоліки матричної ОССМ

Переваги та недоліки географічної ОССМ

 

 


Матрична (товарно – ринкова) організаційна структура служби маркетингу(ОССМ)


 

 


План

 

1. Поняття маркетингового середовища.

2. Фактори макросередовища маркетингу.

3. Фактори мікросередовища маркетингу.

 

1. Маркетингове середовище підприємства (фірми) – це сукупність суб’єктів і умов, які впливають на можливість маркетингу вирішувати завдання, що стоять перед ним.

 

 
 

 

 

 
 

Внутрішнє середовище маркетингу підприємства (фірми) – це сукупність суб’єктів і умов конкретного підприємства (фірми), які впливають на діяльність його служби маркетингу.

Зовнішнє середовище маркетингу підприємтсва (фірми) –це сукупність суб’єктів і умов, які знаходяться поза підприємством (фірмою) і впливають як на діяльність підприємства (фірми) в цілому, так і на діяльність його служби маркетингу.

 

 
 


Читайте також:

  1. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Антропогенний вплив на навколишнє середовище
  4. Антропогенний вплив на навколишнє середовище УКРАЇНИ
  5. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  6. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  7. Бізнес-середовище: Аналіз п’яти сил
  8. Виробниче середовище: сутність і основні чинники.
  9. Виховне середовище, його роль у формуванні виховної системи класу.
  10. Відповідальність підприємництва перед навколишнім природним середовищем.
  11. Внутрішнє і зовнішнє середовище організації
  12. ВНУТРІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги та недоліки географічної ОССМ | Тема 3 Сегментування ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.