Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2 Маркетингове середовище

Переваги та недоліки матричної ОССМ

Переваги та недоліки географічної ОССМ

 

 


Матрична (товарно – ринкова) організаційна структура служби маркетингу(ОССМ)


 

 


План

 

1. Поняття маркетингового середовища.

2. Фактори макросередовища маркетингу.

3. Фактори мікросередовища маркетингу.

 

1. Маркетингове середовище підприємства (фірми) – це сукупність суб’єктів і умов, які впливають на можливість маркетингу вирішувати завдання, що стоять перед ним.

 

 
 

 

 

 
 

Внутрішнє середовище маркетингу підприємства (фірми) – це сукупність суб’єктів і умов конкретного підприємства (фірми), які впливають на діяльність його служби маркетингу.

Зовнішнє середовище маркетингу підприємтсва (фірми) –це сукупність суб’єктів і умов, які знаходяться поза підприємством (фірмою) і впливають як на діяльність підприємства (фірми) в цілому, так і на діяльність його служби маркетингу.

 

 
 


Читайте також:

  1. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Антропогенний вплив на навколишнє середовище
  4. Антропогенний вплив на навколишнє середовище УКРАЇНИ
  5. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  6. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  7. Бізнес-середовище: Аналіз п’яти сил
  8. Виробниче середовище: сутність і основні чинники.
  9. Виховне середовище, його роль у формуванні виховної системи класу.
  10. Відповідальність підприємництва перед навколишнім природним середовищем.
  11. Внутрішнє і зовнішнє середовище організації
  12. ВНУТРІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги та недоліки географічної ОССМ | Тема 3 Сегментування ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.