Матрична (товарно – ринкова) організаційна структура служби маркетингу(ОССМ)
План
1. Поняття маркетингового середовища.
2. Фактори макросередовища маркетингу.
3. Фактори мікросередовища маркетингу.
1. Маркетингове середовище підприємства (фірми) – це сукупність суб’єктів і умов, які впливають на можливість маркетингу вирішувати завдання, що стоять перед ним.
Внутрішнє середовище маркетингу підприємства (фірми) – це сукупність суб’єктів і умов конкретного підприємства (фірми), які впливають на діяльність його служби маркетингу.
Зовнішнє середовище маркетингу підприємтсва (фірми) –це сукупність суб’єктів і умов, які знаходяться поза підприємством (фірмою) і впливають як на діяльність підприємства (фірми) в цілому, так і на діяльність його служби маркетингу.