Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок проведення дослідження кон’юктури ринку

Етапи дослідження й показники аналізу кон’юктури ринку.

Дослідження кон’юктури товарного ринку необхідно здійснювати за допомогою аналізу й прогнозу стану ринку конкретного товару, що передбачає дослідження галузей виробництва і споживання відповідної продукції, їх взаємозв’язок між партнерами, що беруть участь у функціонуванні ринку, тобто його інфраструктурного забезпечення. А це, у свою чергу, надасть можливість здійснити прогноз розвитку ринку.

Залежно від цілей дослідження, аналіз кон’юктури ринку необхідно проводити таким чином:

- при визначенні тенденцій та темпів розвитку кон’юктури ринку аналіз показників здійснюється в динаміці;

- при визначенні кон’юктури на поточну дату аналіз здійснюється на підставі даних за відповідний період.

Дослідження кон’юктури ринку необхідно здійснювати поетапно.

Перший етап передбачає визначення основних показників кон’юктури, а також виявлення та підбір необхідних інформаційних джерел, накопичення відповідної інформації.

Другий етап характеризує здійснення певного аналізу показників кон’юктури, що передбачає визначення складових елементі, статистичних показників для проведення необхідного аналізу в динаміці.

Третій етап включає факторний аналіз кон’юктуроутворювальних показників на підставі використання динамічних рядів.

Заключний, четвертий етап, передбачає визначення загального результату впливу на стан та формування ринкової кон’юктури.

 


 

 

 


Завершує дослідження кон’юктури товарного ринку розробка прогнозу кон’юктури, бачення перспектив розвитку кон’юктури досліджуваного ринку товару.

Мета розробки прогнозу полягає у визначенні найбільш імовірних оцінок кон’юктури в майбутньому.

 

 

3. Успішне управління збутом починається з пізнання покупців, яке охоплює знання про їх відмінність особливостей про те, як вони зазвичай приймають рішення про закупівлю і як це рішення здійснюється.

 

Споживчі товари поділяються на:

* ділові підприємства;

*

  Організації, споживачі
некомерційні підприємства;

* державні органи;

* покупці.

 

k До ділових підприємств відносять:

- промислові підприємства;

- будівельні фірми;

- транспортні компанії;

- підприємства побутового обслуговування;

- торгові підприємства (роздрібні, оптові, ті, хто закупає сировину, обладнання для власних потреб).

 

Як споживачі, промислові підприємства закупляють різноманітні товари і послуги (в т.ч. землю), засоби виробництва, обладнання, сировину, бухгалтерські послуги, рекламу – все для створення матеріально – технічної бази і здійснення діяльності.

Оптові організації.

Як покупці – купують і зберігають товар, передають їх на роздрібні торгові підприємства.

Як споживачі - купують склади, холодильні вантажівки, страхування, бухгалтерські послуги та ін.

Роздрібна торгівля.

Як покупець – продає товари і послуги остаточним споживачам.

виробника
Отримує товар від -

 

 
 
оптовика

 



Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. The peace – порядок
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  9. Актуальність дослідження
  10. Алгоритм дослідження кон’юктури
  11. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  12. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм дослідження кон’юктури | Фактори , що впливають на поведінку споживачів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.