МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Коротко охарактеризуємо кожну з фаз ділового циклу.Ознаки економічної кризи: — перевиробництво товарів порівняно з платоспроможним попитом на них; — значне скорочення обсягів виробництва; — падіння цін; — дефіцит вільних грошових засобів, необхідних для платежів; — біржовий крах та банкрутство підприємств; — зростання безробіття; — падіння рівня заробітної плати; — падіння рівня прибутку; — масове знищення товарів, устаткування тощо; — дезорганізація кредитної системи. Риси депресії: — "застій" виробництва; — низький рівень цін; — "в'яла" торгівля; — невисока ставка позичкового відсотка; — ліквідація товарного надлишку. Риси пожвавлення: — розширення виробництва до відновлення докризового рівня; — зростання цін; — підвищення норми прибутку; — зростання зайнятості; — пожвавлення торгівлі; — посилення оптимістичних очікувань. Риси піднесення: — перевищення максимального обсягу виробництва докризового рівня; — швидке зростання зайнятості; — зростання заробітної плати та інших видів доходів; — кредитна експансія; — штучне стимулювання сукупного попиту, зумовлене очікуванням торговцями зростання цін та їх бажанням купити більше товарів за нижчими цінами; — зростання пропозиції, яка з часом перевищує попит і створює умови для нової кризи.
Тема: ЗАЙНЯТІСТЬ, ВІДТВОРЕННЯ РОБОЧОЇ СИЛИ ТА ЇЇ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. План лекції
1. Зайнятість: суть і форми. Теорії зайнятості. 2. Неповна зайнятість. Безробіття. 3. Відтворення робочої сили. Час: 2 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 396 - 419. Основні категорії і поняття: зайнятість, повна зайнятість, неповна зайнятість, часткова зайнятість, загальна зайнятість, економічна зайнятість, трудові ресурси, традиційна зайнятість, само зайнятість, рівень зайнятості, гнучка зайнятість, фрикційне безробіття, структурне безробіття, циклічне безробіття. Закон Оукена, добровільне безробіття , економічно активне населення, відтворення робочої сили. Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - форми зайнятості; - види безробіття; Студенти повинні уміти: - аналізувати економічні факти; - пояснювати взаємозв’язок між економічними фактами; - розрізняти термінологію предмету; - використовувати інструменти економічних досліджень на практиці - розраховувати показники зайнятості населення; - знаходити рівень безробіття; - розрізняти різні типи безробіття. Домашнє завдання: В.Д . Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 396 – 419, 1.підготуватись до опитування за питаннями на с.419., 2.дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 419.
Читайте також:
|
||||||||
|