Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості відтворення робочої сили на сучасному етапі

1. Значне розповсюдження підприємницької діяльності.

2. Високий рівень кваліфікації, що дозволяє займатись підприємницькою діяльністю.

3. Відтворення спирається на потужну інфраструктуру і великі організаційні структури, що охоплюють не лише економіку, але й держави, громадські інститути (соціальні організації, охорона здоров’я, освіта). Здійснюється безоплатне фінансування розвитку робочої сили до використання її як елементу продуктивних сил. Держава і капітал не є власниками робочої сили.

Елементами відтворення робочої сили в сучасних умовах є:

1) дошкільне, шкільне виховання і навчання, середня спеціальна, вища і наукова освіта (приблизно 80-90% за рахунок держави, приватного капіталу, громадських організацій);

2) зарплата, що відповідає рівню освіти і кваліфікації;

3) субсидування початкової підготовки і перепідготовки робочої сили (90 % за рахунок держави);

4) допомоги по безробіттю і різні види соціальної допомоги (75-80 % за рахунок держави);

5) пенсійне забезпечення (90-100 % за рахунок держави і приватного капіталу);

6) фінансування на відновлення і зміцнення здоров’я і культурний розвиток (70-80% за рахунок держави, приватного капіталу, громадських організацій).

 

 

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. Економічна теорія: політекономія:Підручник/ За ред. В.Д.Базилевича. – К.; Знання – Прес, 2006.

2. Мочерний С.В. Політекономія: Підручник. – К.; Вікар, 2003.

3. Політична економія. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів /За ред. В.О. Рибалкіна, В. Г. Бодрова. – К.; Академвидав, 2004.

4. Політекономія. Підручник /за ред. Ю.В. Ніколенка. – К.; ЦУЛ, 2003

5. Політична економія: Навч. посібник/ К.Т. Кривенко, В.С. Савчук, О.О. Бєляєв та ін. За ред. доктора економічних наук, професора К. Т. Кривенка. – К.: КНЕУ, 2001.

6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Підручник/ Г.Н. Климко, Л.О. Каніщенко, Г.Г. Бодров та ін.; Відп. Ред. Г. Н Климко, - К.; Вища школа: Знання, 2002.

7. Башнянин Г.І., Лазур П. Ю., Медведєв В. С. Політична економія: Підручник. – К; Ніка – Центр, 2000.

8. Бєляєв О.О., Бебело А.С. Політична економія: Навчальний посібник – К.: КНЕУ, 2001.

9. Політична економія: навчально-методичний комплекс/за ред.. В.О. Рибалкіна, К.,2005.

10. Гаршина О.К. Практикум з політичної економії,К.,2005.

11. Економічна теорія/Політекономія – практикум. За редакцією В.Базилевича, К.,2010.

 

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  7. Аграрне виробництво і його особливості
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. Активність, мобільність і міграція робочої сили
  10. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  11. Аналіз програм на етапі їх експлуатації
  12. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формою розвитку людського фактору є процес його відтворення. | Предмет і задачі фізики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.