МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаткова література
1. Павліченко О. М. Англійська мова. Граматичний практикум. – Х.: Ранок, 2011. – 304 с. 2. Betty Azar. Basic English Grammar. – Pearson Longman, 2005. – 500 c. 3. David Rieley. Practical Grammar. – Heinle, 2010. – 272 c. 4. Fiona Davis. Active Grammar. – Cambridge, 2011. – 200 c. 5. Marjorie Fuchs. Grammar Express. - Pearson Longman, 2003. – 420 c. 6. Virginia Evans. Round-Up. - Pearson Longman, 2011. – 190 c.
The Present Indefinite Tense (теперішній неозначений час)
§ 1 Запам’ятайте, як утворюєтьсяthe Present Indefinite Tense
(+) I / you / we / they– work; he / she / itworks; They drink tea every evening. We write letters once a week. I often play the piano. Ann speaks German very well. (?) Doyou/ they / we work? – Doeshe/she / itwork? Doyou live in Kiev? Do they like to play football? Do we read English books? Does she like her new dress? Does he remember your telephone number? (-) I / we / they / you do not work. –He / she / itdoes not work. We don’t know English. They don’t drink tea very often. I don’t go to the cinema. Rice doesn’t grow in cold countries.
§ 2 Запам’ятайте, коли вживаєтьсяthe Present Indefinite Tense
1) The Present Indefinite Tense вживається для вираження дії, яка є повторюваною, відбувається завжди, постійно, часто або інколи. The Present Indefinite Tense характеризує постійний стан: She is a doctor. He works in a bank. She reads a lot. She takes the bus to work every morning. He doesn’t live in Lviv. He goes to the theatre once a week. Where do you work?
2) The Present Indefinite Tense вживається для вираження законів природи або дії, яка відбувається незалежно від волі людини: The sun sets in the west. It rarely rains in the desert. Water boils at 1000C. The earth goes round the sun. 3) The Present Indefinite Tenseвживається для дії, підпорядкованої розкладу. (якщо мова йде про початок фільмів, відправлення транспорту, тощо) The plane from Brussels arrives at 8:30. The train leaves at 4 o’clock. The film starts at seven o’clock. The play finishes in half an hour.
4) Ми вживаємо the Present Indefinite Tense для спортивних коментарів, опису в літературі, рецензіях: Peterson overtakes Williams and wins the race. Mike Dalton plays the part of Macbeth. § 3Запам’ятайте, що the Present Indefinite Tense вживається з наступним обставинами: usually, seldom, sometimes, rarely, often, always, in the morning / evening; every day / week / morning, at night, at the weekend, on Mondays; Завдання для самоконтролю Читайте також:
|
||||||||
|