Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаткова література

 

1. Павліченко О. М. Англійська мова. Граматичний практикум. – Х.: Ранок, 2011. – 304 с.

2. Betty Azar. Basic English Grammar. – Pearson Longman, 2005. – 500 c.

3. David Rieley. Practical Grammar. – Heinle, 2010. – 272 c.

4. Fiona Davis. Active Grammar. – Cambridge, 2011. – 200 c.

5. Marjorie Fuchs. Grammar Express. - Pearson Longman, 2003. – 420 c.

6. Virginia Evans. Round-Up. - Pearson Longman, 2011. – 190 c.

The Past Perfect Continuous Tense(минулий перфектно-тривалий час)

§ 1Past Perfect Continuous утворюється з допоміжних дієслів had been та дієприкметника теперішнього часу основ­ного дієслова:

 

І (he/she/it/we/you/they) + had beenworking

§ 2Питальна, заперечна і питально-заперечна форми Past PerfectContinuous утворюються за тими ж самими правилами, що й відповідні форми Present Perfect Continuous:

 

Питальна форма: Hadyou beenworking?

Заперечна форма:Іhad not beenworking -Ihadn't beenworking.

Питально-заперечна форма: Hadhe not beenworking? - Hadn'thebeenworking?

 

§ 3Past Perfect Continuous виражає тривалу дію, яка почалася до яко­гось моменту в минулому і або продовжувалася в цей момент, або закінчилася безпосередньо перед ним:

І explained that I had been looking for it for the last two hours. - Япояснив, що я вже дві години шукаю його.

Keri was angry. She had been waiting for Jim since three o’clock. – Кім була сердитою. Вона чекала Джима з третьої години.

There sat her father. The newspaper he had been reading had dropped on the carpet. - Там сидів її батько. Газета, яку він читав, упала на килим.

 

§ 4З дієсловами, що не мають форми Continuous, замість Past Perfect Continuous вживається Past Perfect:

He said that they had been friends for twenty years. – Він сказав, що вони друзі вже двадцять років.

She said that they had been married since 2005. – Вона сказала, що вони одружені з 2005.

I was told that they had known each other for ten years. – Мені сказали, що вони знають одне одного десять років.

 

Завдання для самоконтролю

Вправа 1 Напишіть речення, використовуючи the Past Perfect Continuous Tense

 

1. I was very tired when I arrived home. (I/work/hard all day) 2. The two boys came into the house. They had a football and they were both very tired. (they/play/football) 3. There was nobody in the room but there was a smell of cigarettes. (somebody/smoke/in the room) 4. Ann woke up in the middle of the night. She was frightened and didn't know where she was. (she/dream) 5. When I got home, Mike was sitting in front of the TV. He had just turned it off. (he/watch/TV)

 


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова
  7. Додаткова
  8. Додаткова
  9. Додаткова
  10. Додаткова
  11. Додаткова
  12. Додаткова




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаткова література | Вправа 2 Розкрийте дужки, вживаючи відповідну форму дієслова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.