Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підручники та навчальні посібники. Вимоги до них.

15. Система планування й організація навчального процесу у ВНЗ.

16. Поняття інформаційного та методичного забезпечення процесу навчання.

17. Характеристика збірника інформаційно-методичних матеріалів (ІММ) із вивчення економіки.

18. Навчальна програма з предмета й особливості її розроблення для економічних предметів.

19. Методика розроблення моделі засвоєння бази знань з економічних дисциплін.

20. Економічні знання, вибір методів і прийомів навчання економічних дисциплін.

21. Методичні особливості викладання економічних дисциплін для різних вікових груп (школярі, студенти коледжів, вищих навчальних закладів, дорослі).

22. Поняття про засоби навчання.

23. Класифікація засобів начання в економічній освіті.

24. Особливості застосування засобів навчання в процесі викладання економічних дисциплін.

25. Технічні засоби навчання. Умови застосування їх у викладанні економічних дисциплін.

26. Сутність, значення та основні види засобів наочності під час викладання економічних дисциплін. Структурування навчального матеріалу.

27. Характеристика процесу систематизації знань під час вивчення економічних наук.

28. Критерії відбору навчальних матеріалів і допоміжних засобів у процесі вивчення економіки.

29. Принципи навчання й особливості застосування лекційних занять у процесі викладання економічних дисциплін.

30. Методика підготовки та проведення лекції, уроку з економічних предметів.

31. Організаційний, науковий і методичний рівень лекції з економіки.

32. Критерії, що визначають якість викладання економічних знань.

33. Умови ефективного проведення теоретичних занять.

34. Методичні вимоги до підготовки та проведення семінарських і практичних занять з економіки. Місце та роль семінарських і практичних занять у викладанні економічних дисциплін.

35. Самостійна робота: поняття, вимоги, основні завдання.

36. Мета, зміст, типи завдань для самостійної роботи під час вивчення економічних дисциплін.. Аудиторна й позааудиторна самостійна робота.

37. Методи і форми оцінювання самостійної роботи під час вивчення економіки.

38. Контроль як методична проблема. Функції контролю.

39. Види та методи контролю, які використовують під час вивчення економічних дисциплін.

40. Оцінка результатів процесу навчання. Критерії оцінки успішності навчання та їхній зв’язок із цілями навчання.

41. Тестовий контроль та його використання в процесі вивчення економіки. Переваги й недоліки тестування.

42. Модульна система організації на­вчання та рейтинговий контроль знань. Компетенція як результат процесу навчання.

43. Сучасна шкала оцінювання у загальноосвітніх навчальних закладах.

44. Сутність активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.

45. Соціальні, психологічні, національні передумови застосування активних методів навчання в економічній освіті.

46. Класифікація активних методів навчання.

47. Поняття дискусії та її види. Методичні вимоги до підготовки й проведення дискусії.

48. Роль викладача в організації й проведенні дискусії.

49. Передумови ефективного застосування методу конкретних ситуацій.

50. Методичні вимоги до підготовки й використання кейс-методу. Етапи роботи з кейсом в аудиторії.

51. Поняття, особливості, історія розвитку технологій навчання.

52. Соціально-економічні потреби в дистанційній освіті. Сутність дистанційного навчання.

53. Мотиви і принципи організації дистанційного навчання. Умови ефективності дистанційного навчання.

54. Специфіка педагогічного спілкування. Функції та структура педагогічного спілкування.

55. Педаго­гічні функції мовлення і комунікативна поведінка педагога.

56. Загальні основи науково-дослідницької роботи студентів.

57. Організація та методика проведення планової студентської науково-дослідної роботи.

58. Завдання національного виховання студентської молоді у ВНЗ.

59. Структура виховного процесу. Мотиви виховання.

60. Принципи виховання. Зміст, напрями, форми і методи виховної роботи зі студентами.

 

Література:

1. Алексюк АМ. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Тео­рія. – К.: Либідь, 1998.

2. Архангельський И.С. Учебный процес в высшей школе. – М.: Высш. шк., 1980.

3. Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищих за­кладах освіти. – К.: Компас, 1997.

4. Галузинський В.М., Євтух М.Б. Основи педагогіки та психо­логії вищої школи України. – К.: ННТЛ, 1995.

5. Кобыляцкий И.Ч. Основы педагогики высшей школы. – К.: Высш. шк., 1978.

6. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О.Г. Мороза. –К.: НПУім. М. Драгоманова, 2001.

7. Слєпкань 3.1. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі. –К.,2000.

8. Дилигенский Г.Г. К проблеме социального актера в России // Куда идет Россия?... Власть, общество, личность / Под ред. Т.И. Заславской. - М.: МВШСЭН, 2000. - С. 413-414.

9. Янів В. Українська вдача і наш виховний ідеал // Літопис червоної калини. - 1992. - № 6-7. - С 7.

10. Донченко О., Романенко Ю. Архетипи соціального життя і політика (глибинні регулятиви психополітичного повсякдення): Монографія. - К.: Либідь, 2001. - С 218.

11. Пилипенко В. Економическое сознание и культура населения в период рыночной трансформации общества // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2002. - № 4. - С. 205.

12. Головаха Є., Паніна Н. Пострадянська деінституціоналізація та становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С 18.

13. АлексюкА.М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Тео­рія. — К.: Либідь, 1998.

14. Архангельский СМ. Учебный процесе в высшей школе, его закономерные основы и методы. — М.: Высш. шк., 1980.

15. Галузинсъкий В.М., Євтух М.Б. Основи педагогіки та психо­логії вищої школи України. — К.: ІНТЕЛ, 1995.

16. Кобыляцкий И.И. Основы педагогики высшей школы. — К.; 0.:Высш.шк., 1978.

17. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О.Г. Мороза. — К.: НПУ ім. М. Драгоманова, 2001.

18. Современная дидактика. — СПб.: Питер, 2001.

19. Козаков В. А., Лісун Н. Р., Ковальчук Г. О. та ін. Сучасні тренінгові методи. Проект за програмою TACIS. — К., 1996. — С. 14—16; Кузьмин И. Психотехнологии и эффективный менеджмент. — М.: Технологическая школа бизнеса, 1994. — 192 с.

20. Зорина Л. Я. Дидактические основы формирования системности знаний старшеклассников. — М.: Педагогика, 1978. — 128 с.

21. Кизима Р. А. Опорные схемы-конспекты лекций как средство повышения эффективности учебного процесса: Автореф. дис. … канд. пед. наук. — К., 1988. — 24 с.

22. Кириллова Г. Д. Значение внутренних логических связей в системе учебного предмета // Советская педагогика. — 1968. — № 2.

23. Аксьонова О.В. Методика викладання економіки: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998. — 280 с.

24. Козаков В. А. Психологія діяльності та навчальний менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ, 2002. — 244 с.

25. Крамаренко В. И. Методика преподавания экономических дисциплин: Учеб. пособие. — Симферополь: Таврида, 1999. — 222 с.

26. Пруссова Л. Г. Экономика. Тренинг-курс: Учебно-методическое пособие. — К.: ТОВ «УВПК ЕксОб», 1999. — 632 с.

27. Сандерс Ф. и др. Основные экономические понятия. Структура преподавания. — М.: Аспект-Пресс, 1995.

28. Балабанов В. С., Кириллов В. Н., Юлдашев Р. Т. Методика преподавания экономических дисциплин. — М.: Анкил, 2000. — 96 с.

29. Бондар В. Дидактика: ефективні технології навчання студентів. - К., 1996

30. Гецов В. Работа с книгой: рациональные приемы.-М., 1984.

31. Донченко Т.К. Самостоятельная работа студентов по методике преподавания русского языка. В сб.Пути улучшения подготовки учителей русского языка.-К., 1984.с.158-162.

32. Кічук Н.В. Формування творчої особистості вчителя.-К., 1991.

33. Мороз О.Г, Сластьонін В.О, Філіпенко Н.І. Підготовка майбутнього вчителя: зміст та організація.- К., 1997, с.44-80.

34. Сластенин В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки.-М.:Просвещение, 1976.-160с.

35. АлексюкАМ. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Тео­рія. — К.: Либідь, 1998.

36. Амонашвили ША. Воспитательная и образовательная функ­ция оценки учения школьников. — М.: Педагогика, 1984.

37. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Метод, посіб. для студентів магістратури. — К.: Центр навч. літ., 2003.

38. Ерников С, Лобова Т., Филиппов С. и др. Опыт использования рей­тинговой системы // Высшее образование в России. — 1998. — № 1.

39. ЗільберштейнА.І., Солдатов ТД. Проведення екзаменів та заліків у вищій школі. — К.: Вища шк., 1979.

40. Кобиляцький І.І. Методи навчально-виховної роботи у вищій школі. — Л.: Вид.-во ЛДУ, 1970.

41. Кучер С Сутність та завдання контролю в системі модульного навчання // Рідна школа. — 2000. — № 11.

42. Лозниця B.C. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч. посіб. для самост. вивчення дисципліни. — К.: ЕксОб, 2003.

43. Моисеев Ю. Использование рейтинговой системы в профес­сиональной подготовке // Alma mater. — 1988. — № 2.

44. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навч. посіб. /Заред. О.Г. Мороза. — К.: НПУім. М.П. Драгоманова, 2001.

45. Тичина І.І. Модульна організація учбового процесу. Рейтин-гова система контролю успішності студентів. — К.: УДПУ, 1990.

46. Якунин ВА. Педагогическая психология: Учеб. пособие. — 2-е изд. — СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000.

47. АлексюкАМ. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. — К.: Либідь, 1998.

48. Амонашвили ША. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников. — М.: Педагогика, 1984.

49. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Метод, посіб. для студентів магістратури. — К.: Центр навч. літ., 2003.

50. Ерников С, Лобова Т., Филиппов С. и др. Опыт использования рейтинговой системы // Высшее образование в России. — 1998. — № 1.

51. ЗільберштейнА.І., Солдатов ТД. Проведення екзаменів та заліків у вищій школі. — К.: Вища шк., 1979.

52. Кобиляцький І.І. Методи навчально-виховної роботи у вищій школі. — Л.: Вид.-во ЛДУ, 1970.

53. Кучер С Сутність та завдання контролю в системі модульного навчання // Рідна школа. — 2000. — № 11.

54. Лозниця B.C. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч. посіб. для самост. вивчення дисципліни. — К.: ЕксОб, 2003.

55. Моисеев Ю. Использование рейтинговой системы в профессиональной подготовке // Alma mater. — 1988. — № 2.

56. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навч. посіб. /Заред. О.Г. Мороза. — К.: НПУім. М.П. Драгоманова, 2001.

57. Тичина І.І. Модульна організація учбового процесу. Рейтин-гова система контролю успішності студентів. — К.: УДПУ, 1990.

58. Якунин ВА. Педагогическая психология: Учеб. пособие. — 2-е изд. — СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Б. Підручники, посібники




Переглядів: 448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЛЕКЦІЯ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.