Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні критерії оптимального оподаткування.

 

Найважливішими підходами щодо добору місцевих податків, за висновками Керівного комітету місцевих і регіо­нальних органів влади Ради Європи, е:

• достатні обсяги надходжень і справедливий розподіл коштів. Місцеві податки необхідні для того, аби міс­цеві органи влади мали змогу надавати послуги, рі­вень яких у населення асоціюється з розміром сплачених податків. Кошти, зібрані на місцях., будуть вико­ристані ефективніше та економніше, аніж надані центральним урядом. Крім того, у використанні кош­тів місцеві органи влади підконтрольні своїм вибор­цям. Надходження від місцевих податків повинні бути відчутними в загальному обсязі фінансових ресурсів місцевих властей, а потреби місцевого бюджету пови­нні задовольнятися в основному за рахунок надхо­джень від місцевих податків і зборів. Практика євро­пейських країн підтверджує, що неможливо забезпе­чити виконання останньої вимоги без застосування в місцевому оподаткуванні прибуткового податку. Усі інші місцеві податки не забезпечують таких значних надходжень, як зазначений податок;

• невеликі адміністративні та виконавські витрати. Най­меншими такі витрати є при стягненні прибуткового податку, а не майнових податків, податку з обороту, податку на додану вартість. Суттєвого" зниження адмі­ністративних витрат можна досягти за допомогою ви­користання єдиного фіскального апарату, спільних форм і баз оподаткування при справлянні загальноде­ржавних і місцевих податків;

• рівень впливу. Місцеві податки не повинні впливати на соціальну поведінку громадян і сприяти перемі­щенню податкових баз. З огляду на це найдоцільні­шими місцевими податками є майнові та прибуткові. При використанні місцевих податків з обороту необ­хідним є контроль центрального уряду за визначенням ставок оподаткування місцевими властями. Розмір мі­сцевих податків має бути безпосередньо пов'язаний із рівнем надання місцевих послуг;

• рівень ефективності витрат. Місцеве оподаткування повинно сприяти тому, щоб видатки місцевих органів влади залишалися на доцільному рівні, тобто збіль­шення видатків необхідне лише тоді, коли переваги від такого збільшення стануть вищими, ніж вартість самих витрат.

Окрім таких загальних критеріїв оптимального опода­ткування, до місцевих податків висувається низка специфіч­них вимог, які зумовлені їхнім особливим значенням щодо забезпечення гармонійного розвитку територій, найповнішого задоволення потреб населення. Місцеві податки повинні за­безпечувати;

• невеликі коливання надходжень упродовж усього ді­лового циклу;

• відповідність між економічним розвитком І надхо­дженнями місцевих податків;

• одержання податкових надходжень із місцевих баз оподаткування;

• відчутність податків і балансу інтересів, рівновагу між споживанням місцевих послуг і податковим тягарем;

• захист від однобічного розвитку місцевої економічної структури;

• розподіл податкового потенціалу залежно від місцевих потреб;

• гнучку систему ставок місцевих податків;

• місцеві органи самоврядування повинні мати право встановлювати ставки одного або двох найголовніших податків;

• в однакових за розмірами адміністративних одиницях різниця між надходженнями від місцевих податків на душу населення повинна бути незначною. Розвиток держави, а в її складі окремих територіаль­них громад, завжди передбачав, з одного боку, тісну взаємо­дію між ними, а з другого - потребував, наскільки це можли­во, чіткого поділу завдань і повноважень.

 


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  3. Алгебраїчні критерії стійкості
  4. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  5. Алгоритм знаходження оптимального плану
  6. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  7. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  8. Білковий обмін: загальні відомості
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  11. Вибір оптимального перевізника
  12. Вибір оптимального режиму роботи і відпочинку.




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засади побудови системи оподаткування в Україні. | Конструкційні та електротехнічні матеріали

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.