![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи державної політики у сфері цивільного захисту
Розглянемо визначник
Будемо розкладати його за елементами
Після заміни у одержаному розкладі чисел
Цій сумі відповідає визначник
який отримано з визначника заміною елементів Лема 2.6.1.Сума добутків алгебраїчних доповнень елементів будь-якого стовпця (рядка) визначника на відповідні елементи іншого стовпця (рядка) дорівнює нулю
Розглянемо далі систему n лінійних алгебраїчних рівнянь з n невідомими
Отримаємо явні вирази для розв’язків системи (6.1) через коефіцієнти Теорема 2.6.1(правило Крамера).Якщо визначник системилінійних алгебраїчних рівнянь (6.1)
(відмінний від нуля), то система має єдиний розв’язок, тобто є сумісною та означеною. Цей розв’язок визначається за правилом Крамера:
де 4 Спочатку доведемо, що при
причому Система рівнянь з матрицею
як відомо, еквівалентна вихідній системи (6.1). Але ця система рівнянь має, очевидно, єдиний розв’язок, оскільки Тепер переходимо до доведення формул (6.2). Помножимо перше рівняння системи (6.1) на
За лемою 2.6.1 множники при
Таким чином, маємо Наслідок з теореми 2.6.1. Якщо система має хоч один нетривіальний розв’язок, то її визначник дорівнює нулю. 4Припустимо супротивне, що визначник
Основи державної політики у сфері цивільного захисту Читайте також:
|
||||||||
|