Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Єдина державна система цивільного захисту

Структура організації цивільного захисту на об’єкті господарювання

 

ВСТУП

Територія України, її населення, як і території та населення інших країн світу, на жаль, не застраховані від ризиків виникнення НС, які можуть спричинити людські втрати і заподіяти значної шкоди матеріальним об'єктам. Тому Українська держава приділяє чималу увагу проблемі забезпечення природно-техногенної безпеки населення і територій, запобігання або зменшення та ліквідації негативних наслідків небезпечних природних явищ, промислових аварій і катастроф.

Забезпечення безпеки та захисту населення в Україні, об'єктів економіки і національного надбання держави від негативних наслідків НС розглядається українською владою як невід'ємна частина державної політики національної безпеки і державного будівництва.

На території країни розміщена велика кількість потенційно небезпечними об'єктів - це об'єкти атомної енергетики, хімічної промисловості, вибухо- та пожежонебезпечні об'єкти, які можуть представляти велику небезпеку в разі аварії. Крім того, різні стихійні лиха можуть призвести до великих руйнувань та загибелі людей.

В 1991 році відбувся розпаду СРСР, утворилася самостійна держава – Україна. Для реалізації прав людини по захисту її життя і здоров'я від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій мирного і воєнного часу Верховна Рада України в 1993 році прийняла Закон «Про Цивільну оборону України». Основним завданням якого став захист населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, екологічного і воєнного характеру.

З розвитком суспільства, зростанням економічного потенціалу країни, зміни в міжнародних відносинах змінювалися цілі і задачі цивільного захисту (ЦЗ). В 2011 році система захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій змінила назву з «цивільної оборони» на «цивільний захист». І дисципліна також стала називатися «цивільний захист».

Цивільний захист існує в багатьох країнах світу: США, Росії, Німеччині, Великій Британії, Франції, Ізраїлю і т. д. Цивільний захист – це важлива складова загальнодержавних оборонних заходів будь-якої держави, що проводяться в мирний та воєнний часи. Заходи ЦЗ спрямовані на вирішення трьох основних завдань:

1.Захист населення від уражаючих факторів, які викликаються стихійними лихами, техногенними аваріями (катастрофами), а також від дії сучасних засобів ураження в ході воєнних конфліктів;

2. Забезпечення стійкої роботи об’єктів економіки в надзвичайних ситуаціях;

3. Проведення рятувальних і невідкладних аварійних робіт з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

Начальником ЦЗ підприємства, установи, організації є його керівник. Тому

студенти, як майбутні керівники підприємств, установ та організацій або їх підрозділів повинні знати організацію та плануванні заходів цивільного захисту на об’єкті, мати навички в оцінці обстановки яка може скластися під час НС та прийнятті вірних рішень для збереження життя та здоров’я людей, зменшення матеріальних втрат та забезпечення стійкої роботи об’єкта. Тому вивчення дисципліни «Цивільний захист» має велике значення для студентів ВНЗ, майбутніх керівників об’єктів та їх підрозділів.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II Державна дума
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  7. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи державної політики у сфері цивільного захисту | ПИТАННЯ 1. Основи державної політики у сфері цивільного захисту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.