Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання.

1. Відмітьте правильні, на Вашу думку, відповіді (їх може бути одна або декілька.)

Поєднати cтрілками наукові праці та їх авторів:

Андрейцев В.І.   Балюк Г.І.   Носік В.В.   Краснова М.В.   Позняк Е.В.   Мірошниченко А.М. "Проблеми формування та становлення ядерного права в Україні"  
"Гарантії реалізації права громадян на екологічну інформацію"  
"Нормування як засіб правового регулювання земельних відносин"  
"Теоретичні проблеми правового забезпечення ефективності екологічної експертизи"  
"Правові аспекти здійснення громадської екологічної експертизи в Україні"  
"Проблеми здійснення права власності на землю Українського народу"  

 

2. Які із вказаних вчених є представниками Харківської еколого-правової школи:

1) Бондар В.О.

2) Вовк Ю.В.

3) Гетьман А.П.

4) Каракаш І.І.

5) Кравченко С.М.

6) Погрібний О.О.

7) Титова Н.І.

8) Шульга М.В.

3. Напрям екологічної етики, який розглядає довкілля на одній моральній площині із людиною має назву:

1) антропоморфізм;

2) анімізм;

3) конкордизм;

4) екоцентризм;

5) антропоцентризм.

 

4. Основні положення концепції сталого розвитку:

1) охорона навколишнього природного середовища;

2) задоволення потреби розвитку та збереження навколишнього природного середовища повинно поширюватись не лише на нинішнє, але й на майбутні покоління;

3) зменшення розриву у рівні життя між державами, викорінення бідності;

4) врахування соціальних, економічних та екологічних потреб;

5) заборона використання вичерпних природних ресурсів;

6) наділення явищ природи людськими психічними та фізіологічними якостями.

 

5. Ст. 50 Конституцї України передбачає право на:

1) екологічну безпеку;

2) безпечне для життя і здоров"я довкілля;

3) екологічну освіту;

4) вільного доступу до інформації про стан довкілля;

5) відшкодування шкоди, завданої порушенням права на безпечне для життя і здоровя довкілля.

6. До природоохоронних (середовищеохоронних) правовідносин належать:

1) правовідносини по охороні навколишнього природного середовища;

2) правовідносини по охороні життя та здоров’я людини від негативного впливу стихійних сил природи;

3) правовідносини в галузі охорони об’єктів та територій природно-заповідного фонду;

4) фауністичні правовідносини;

5) правовідносини в галузі охорони лікувально-оздоровчих та рекреаційних зон і територій;

6) гірничі правовідносини.

 

7. До комплексних об'єктів екологічного права належать:

1) навколишнє природне середовище;

2) рослинність;

3) виключна морська (економічна) зона;

4) континентальний шельф;

5) природні заповідники;

6) тваринний світ.

8. Правові форми юридичної відповідальності в галузі екології:

1) адміністративна 2) майнова 3) дисциплінарна 4) кримінальна 5) позитивна 6) ретроспективна.

 

Дайте розгорнуті відповіді:

1. Поняття екологічної складової концепції сталого розвитку в Україні

2. Тенденції розвитку правових форм природокористування: науково-практичні погляди.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Дидактика як наука, її предмет та завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 899

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Науково-практичні проблеми становлення і розвитку природоресурсного та природоохоронного права України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.