МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВСТУПНЕ СЛОВО
Відомо, що той, хто не знає своєї історії, вивчає чужу. Історія України – це історія нашого народу, нашої землі, кожного з нас від найдавнішого часу до сьогодення. Це історія державотворення, становлення українського народу, його змагань, поразок і перемог, яка сягає тисячоліть – доба Київської Русі-України, півтора столітнє Галицько-Волинське князівство, Запорізька Січ з її елементами державності, понад сторічна історія Козацької України. Підтвердженням державності української нації стало утворення Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки, їх об’єднання 22 січня 1919 року, проголошення Карпатської України 15 березня 1939 року та Акта відновлення Української держави 30 червня 1941 року у Львові. Втіленням віковічних прагнень нашого народу став серпень 1991 року. Проте незалежність довелося захищати, спочатку – від внутрішнього ворога – авторитарного режиму В.Януковича, а трохи згодом – від агресії Росії. Трагічні та водночас героїчні події 2013 – 2014 рр. вкотре засвідчили нескореність нашого народу, незламність українського духу і високий патріотизм.
Після проголошення Акта про незалежність України 24 серпня 1991 року розпочалося правдиве вивчення історії, виправдання несправедливо звинувачених історичних постатей, відкриття заборонених періодів українського державотворення.
Вивчення курсу «Історія України» належить до обов’язкових навчальних дисциплін Державного освітнього стандарту України і посідає важливе місце у підготовці молодих фахівців. Адже завдання Вищої школи полягає не тільки у підготовці спеціалістів конкретного профілю, але, насамперед, у формуванні цілісної особистості з активною громадянською позицією. Метою вивчення «Історії України» є формування у студентів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави. Зміст курсу спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє.
«Навчальний посібник з планами семінарських занять...» укладений на основі Типової навчальної програми з курсу «Історія України» та відповідно до кредитно – модульної системи організації навчального процесу. Крім переліку тем лекцій, семінарських занять з детальними рекомендаціями до кожного питання, самостійної роботи, літератури, у цьому посібнику студент може ознайомитися з правилами оцінювання відповідно до вимог Болонської системи, порядком підрахунку мінімуму та максимуму балів, конвертацією традиційних оцінок у бали.
Для полегшення підготовки до семінарських занять подаємо взірці тестових завдань до кожної теми курсу, а також перелік теоретичних запитань, які виносяться на підсумковий модульний контроль.
Сподіваємося, що запропонований посібник сприятиме якісному вивченню курсу «Історії України» та збільшить Ваше зацікавлення рідною історією.
Тематичний план лекцій та самостійної роботи
Тематичний план семінарів
Оцінювання навчальної діяльності студента: За поточну навчальну діяльність студент отримує оцінки за 4 – ри бальною системою, які конвертуються в бали, що залежать від кількості тем у модулі. З курсу «Історія України» розподіл балів виглядає таким чином :
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент впродовж курсу (модуля), становить 120 балів –14 ( кількість семінарських занять ) множимо на 8,5 . Мінімальна кількість балів, яку може набрати студент при вивченні модуля, необхідна для допуску до підсумкового модуля, становить 70 балів – 14 ( кількість семінарських занять ) множимо на 5 . Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|