Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підсумковий модуль зараховується, якщо при його виконанні студент набрав

Не менше 50 балів.

Максимальна кількість балів за підсумковий модульний контроль становить 80 балів.

Тема 1. Предмет і завдання курсу «Історія України».

Стародавня історія України (2 год.)

ПЛАН

  1. Предмет, функції та завдання курсу «Історія України», значення його вивчення у Вищій школі.
  2. Заселення території України.
  3. Найдавніші хлібороби та скотарі на землях України.
  4. Ранній залізний вік на українських землях. Кіммерійці, скіфи, сармати.

РЕФЕРАТИ

  1. Первісні стоянки на території України.
  2. Мистецтво скіфів.
  3. Грецькі міста – держави на півдні України.

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  3. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  4. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  5. Виконання індивідуальних (обов’язкових і вибіркових) завдань студентами денної і вечірньої форми навчання
  6. Вимоги щодо активності роботи студентів
  7. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  8. Вопросы к экзамену по дисциплине «Экономика организаций для студентов, обучающихся
  9. Глава 1. Теоретико-методологические основания изучения представлений студентов о собственной учебной группе в контексте социально-психологического климата в научной психологии.
  10. Глава 2. Эмпирическое исследование представления студентов о собственной учебной группе в контексте социально-психологического климата.
  11. Головними видами контролю успішності учнів у сучасній школі є: випереджувальний, поточний, періодичний, підсумковий.
  12. Ділянковий метод організації руху при виконанні міжміських перевезень




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВСТУПНЕ СЛОВО | Методичні поради

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.