МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні заходи щодо захисту населення· Своєчасне оповіщення населення про загрозу катастрофічного затоплення і прийняття необхідних заходів для його захисту; · Самостійний вихід населення із зони можливого катастрофічного затоплення до підходу хвилі прориву; · Організована евакуація населення в безпечні райони до підходу хвилі прориву; · Організація та проведення аварійно-рятувальних робіт в зоні затоплення; · Надання кваліфікованої та спеціалізованої допомоги потерпілим; · Проведення невідкладних робіт із забезпечення життєдіяльності населення.
Правила безпечної поведінки при гідродинамічних аваріях Основне правило: заздалегідь передбачте кілька можливих маршрутів евакуації на піднесені ділянки місцевості. Підготуйте на випадок евакуації цінності та необхідні речі. Після надходження повідомлення про небезпеку руйнування греблі негайно переміщайтеся на найближчий піднесений ділянку місцевості і залишайтеся там до тих пір, поки не прибудуть рятувальники чи не спаде вода. При переміщення по місцевості, що зазнала затоплення, дотримуйтеся обережності і повідомляйте про пошкодження і руйнування енергетичних мереж, каналізаційних та водопровідних магістралей у відповідні комунальні служби. Не вживайте в їжу продукти, які знаходилися у воді, і не використовуйте для пиття неперевірену воду. Колодязі з питною водою можуть бути використані після попереднього осушення (повного очищення води). Перед входом в будівлю переконайтеся, що немає небезпеки його подальшого руйнування. Увійшовши до приміщення, не користуйтеся сірниками або іншими відкритим вогнем в якості джерела світла, а використовуйте батарейні ліхтарі. Не користуйтеся джерелами електроенергії, поки не буде перевірена електрична мережа. Відкрийте всі двері та вікна для просушування будівлі, приберіть сміття і дайте можливість приміщенню висохнути. Рекомендована література:
Питання для самоконтролю Які небезпеки називають техногенними? Назвіть головні причини виникнення техногенних небезпек. Що називають небезпечними факторами? 1. Що таке шкідливі фактори небезпеки? 2. Назвіть негативні фактори техногенних небезпек. 3. Що належить до механічних факторів техногенних небезпек? 4. Що таке шум? Назвіть головні його характеристики. 5. У чому полягає негативний вплив шуму на людину? Назвіть засоби захисту від шуму. 6. У чому полягає сутність психофізіологічного закону Вебера-Фехнера? 7. Що таке вібрація? У чому полягає її небезпека? 8. Назвіть головні методи захисту від вібрації 9. Що таке термічні фактори небезпеки? 10. Що таке аварія? У чому полягає різниця між аварією та катастрофою? 11. Назвіть основні види промислових аварі та катастроф. 12. Назвіть основні причини аварій на залізничному транспорті. 13. Назвіть основні причини аварій на водному транспорті. 14. Визначте основні правила поведінки людей у випадку аварій на залізничному транспорті. 15. Визначте основні правила поведінки населення при виникненні аварії на кораблі. 16. Правила виживання людини в авіакатастрофі. 17. Що таке гідродинамічні аварії? 18. У чому полягає небезпека аварій на гідротехнічних об’єктах? 19. Назвіть основні заходи захисту населення та територій від наслідків гідродинамічних аварій. Тестові завдання: 1. В Україні найбільше людських жертв буває в аваріях на: а) автомобільному транспорті; б) залізничному транспорті; в) авіаційному транспорті; г) річковому транспорті.
2. Найбільша кількість вантажних перевезень в Україні припадає на: а) автомобільний транспорт; б) залізничний транспорт; в) авіаційний транспорт; г) річковий та морський транспорті.
3. Зниження рівня транспортної безпеки в Україні пов'язано з: а) старінням засобів транспорту; б) людським фактором; в) стихійними лихами; г) всі відповіді вірні.
4. Як уникнути травм у разі аварії на залізничному транспорті: а) не наближатися до обірваних дротів; б) запобігати отруєння димом; в) заздалегідь знати, де аварійний вихід; г) всі відповіді вірні.
5. Які стихійні лиха можуть призвести до транспортних аварій: а) землетруси; б) урагани; в) смерчі; г) всі відповіді вірні.
Читайте також:
|
||||||||
|