Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст лекції

1. ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА

 

Глобальні проблеми (фр. global – загальний, від лат. globus – куля) – це об’єктивні суспільні явища всесвітньо-історичного значення, породжені сучасними умовами матеріального виробництва, технічним рівнем озброєнь, соціально-політичними протиріччями сучасної цивілізації, які досягли критичної межі.

Глобальними проблемами вважаються такі, що:

• ставлять проблему виживання людського роду, його самозбереження, спасіння цивілізації від загибелі;

• становлять центральну вісь загальних інтересів усіх країн, соціальних та національних спільностей;

• неможливо розв’язати без широкого міжнародного співробітництва.

Сфери виникнення та дії глобальних проблем:

І – сфера взаємодії природи й суспільства та використання обмежених ресурсів.

ІІ – сфера суспільних взаємин між державами різних соціально-економічних систем і різних рівнів розвитку.

ІІІ – сфера пристосування сучасної людини до умов природного середовища (ноосфери), що постійно змінюється під впливом НТР.


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  4. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  5. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  6. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  7. Вимоги до змісту контрольної роботи
  8. Вимоги щодо змісту та оформлення документів
  9. Відображальне відношення і власний зміст релігійного феномену
  10. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  11. Геометричний зміст визначеного інтеграла.
  12. Геометричний зміст диференціала




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 6 | Причини виникнення глобальних проблем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.