Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До особливо тяжких форм насильницьких посягань є згвалтування через їх важкі фізичні і психологічні наслідки.

 

Запобігання насильницьких посягань:

v Сторонні особи не повинні знати, що ви живете одна, не розголошуйте своє ім’я, а ввечері закривайте штори на вікнах;

v Якщо до вас надходять таємні або образливі телефонні дзвінки, сповістіть про це міліцію;

v Якщо ви одна, не впускайте в квартиру незнайомих, користуйтесь дверним вічком або переговорним пристроєм;

v Не давайте ніяких відомостей про себе по телефону;

v Уникайте того, щоб вночі повертатися додому одній, а якщо вже так сталося, то краще йти гарно освітленими вулицями, і навіть довшими шляхами. Уникайте вулиць з густими кущами і темними під’їздами;

v Не реагуйте на оклики чи свист;

v Ніколи не сідайте в чужі машини;

v Повертаючись додому, тримайте напоготові ключа, щоб зразу зайти у квартиру;

v Якщо на вас напали, кричіть якомога голосніше, якщо можна розраховувати на допомогу; якщо ж ні – намагайтесь розговорити нападника і привести його до нормального стану. Ніколи не втрачайте надії на допомогу.

 

Рекомендації безпечного користування вогнепальною зброєю:

! Ніколи, навіть жартома, не направляйте на людей вогнепальну зброю;

! Завжди вважайте, що зброя заряджена;

! Ніколи не залишайте зброю, підготовлену до пострілу;

! При розряджанні і заряджанні зброї ствол має бути направлений вниз;

! Зброя ніколи не повинна потрапляти до рук дітей;

! Зброю і патрони завжди зберігайте у футлярах, які закриваються, а ключі ховайте від дітей;

! Забезпечуйте неможливість потрапляння вашої зброї в інші руки;

! Не поспішайте навчати дітей користуватися зброєю.

Рекомендована література:

1. Желiбо Є. П., Заверуха Н. М., Зацарний В. В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посiбник для студентiв вищих закладiв освiти України I-IV рiвнiв акредитації / За ред. Е. П. Желiбо i В. М. Пiчi. – Київ: «Каравела», Львiв: «Новий Свiт – 2000», 2001. – 320 с.

2. Желібо Є.П., Заверуха Н М., Зацарний В В. Безпека життєдіяльності: Навч. посіб. / За ред. Є П. Желібо. 5-е вид. – К.: Каравела, 2007. – 344 с.

3. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності: Підручник / Є.П. Желiбо, В.В. Зацарний. – К.: Каравела, 2007. – 288 с.

4. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник / Д.В. Зеркалов. – К.: Основа, 2011. – 526 с.

5. Лапiн В. М. Безпека життєдіяльності людини. Навчальний посібник / В. М. Лапін.- 6-те вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2007. – 332 с.

Питання для самоконтролю

1. Дайте визначення поняттю “кримінологічна безпека”.

2. Назвіть суб’єктів зовнішніх загроз кримінологічної безпеки об’єкта економіки.

3. Опишіть стратегію економічної війни та її наслідки.

4. Назвіть основні принципи економічної розвідки.

5. Яку мету переслідує промисловий шпіонаж?

6. Наведіть способи та технічні засоби добування інформації суб’єктами промислового шпіонажу.

7. На яких принципах побудована діяльність злочинних угруповань?

8. Що ви розумієте під добросовісною і недобросовісною конкуренцією?

9. Назвіть методи добування інформації.

10. Перерахуйте внутрішні загрози кримінологічної безпеки об’єкта економіки.

11. Назвіть умови, що сприяють розголошенню комерційних таємниць об’єкта економіки.

12. Які структури забезпечують кримінологічну безпеку об’єкта економіки?

13. Назвіть основні завдання системи забезпечення кримінологічної безпеки об’єкта економіки.

14. Охарактеризуйте діяльність основних підсистем кримінологічної безпеки об’єкта економіки.

15. Назвіть допоміжні підсистеми кримінологічної безпеки об’єкта економіки.

16. Які заходи забезпечують безпеку особистого майна та транспортних засобів?

17. Як уникнути шахрайства?

18. Які заходи рекомендується виконувати, щоб уникнути насильства?

19. Назвіть основні правила безпечного користування вогнепальною зброєю.

 

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  7. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  8. Аграрне виробництво і його особливості
  9. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  10. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  11. Альних особливостей людини.
  12. Аналіз ризику через моделювання.




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні рекомендації | ЛЕКЦІЯ 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.