МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Трансформація рейтингової оцінкиСума набраних рейтингових балів при семестровому контролі переводиться в оцінки системи оцінювання ECTS. Система передбачає семибальну шкалу (A, B, C, D, E, FX, F) та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН Для студентів денної форми навчання
Загальний обсяг. 58 ауд. год. Самостійної роботи – 44 год. ЗМІСТ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Тема 1. ІСТОРІЯ ПОЛІГРАФІЇ, ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ. Лекція План 1. Поняття про поліграфію. 2. Мета та завдання курсу. Поліграфічний процес та його етапи. 3. Види поліграфічної продукції. 4. Сучасний стан поліграфії в Україні. Практичне заняття 1. Поняття про поліграфію. Поліграфічний процес та його етапи. 2. Історичні аспекти поліграфії. 3. Види поліграфічної продукції. 4. Сучасний стан поліграфії в Україні. Завдання для самостійної роботи 1. У мережі Інтернет відшукайте інформацію про давні технології друку. 2. У мережі Інтернет знайдіть визначення «поліграфія», «поліграфічний процес» , «етапи поліграфії». 3. У мережі Інтернет знайдіть визначення різних видів друку.
Запитання для самоперевірки 1. Назвіть основні види друку. Дайте їх визначення. 2. Дайте визначення термінам «оперативна», «мала», «велика поліграфія». 3. Назвіть основні статті витрат у поліграфії. Рекомендована література: основна – 10, 11. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|