Перший розділ (теоретичний) має на меті дати характеристику сучасного ступеня вивченості наукових проблем, що мають відношення до мети курсової роботи, виявити методичні підходи, прийоми і алгоритми, які можна використовувати для її досягнення, аргументувати їх адекватність цілям дослідження, що проводиться. В розділі повинно бути явно вказано, в яких джерелах містяться необхідні відомості. По можливості слід звертатися до першоджерел, в яких отриманий відповідний результат, і лише у разі їх важкодоступності посилатися на учбову літературу.
Як правило, матеріал першого розділу викладається без прив'язки до об'єкту дослідження: дані наукові підходи, методи і алгоритми повинні бути придатні для всього класу об'єктів, до якого належить досліджуваний об'єкт.
Назва розділу може бути побудоване по шаблонах «Наукові основи..», «Теоретичні основи…», «Методичні підходи до ….», «Теорія і методи….», за якими йде формулювання теми або мети курсової роботи в максимально стислій редакції.
Орієнтовний об'єм розділу — до 8…12 сторінок.
Мета і зміст другого розділу
Другий розділ (аналітичний) повинен обґрунтувати специфікацію досліджуваної системи, дати її формальне уявлення.
На відміну від першого розділу, матеріал, що викладається в другому розділі, безпосередньо пов'язаний з досліджуваним об'єктом і відображає його специфіку.
Підприємство-виробник товарів широкого вжитку ,промислових, посередник, рекламне агентство. Аналіз його маркетингової та виробничо-господарської діяльності.
Рекомендований об'єм розділу — в межах 10-15 сторінок.