Третій розділ (прикладний) призначений для всебічного аналізу підприємства, розробці рекламного продукту згідно вибраної тематики курсової роботи. Для обґрунтування пропозицій, щодо його вдосконаленню чи розробці обов'язково використовується формальний опис продукта, отриманий в попередньому розділі. Тим самим забезпечується логічний зв'язок між розділами, смислова єдність і цілеспрямованість курсової роботи. Як правило, обґрунтування проводиться з використанням розробленого продукту (за винятком випадків, коли він призначений для статистичного банку інформації та моделей планування рекламної діяльності).
В розділі обов'язково приводиться короткий опис продукту, включаючи формати , інструкцію для користування, висновок про працездатність за наслідками тестування.
Назва розділу визначається істотністю обґрунтованих в ній пропозицій. Рекомендується використовувати в назві розділу слова «оцінка», «прогнозування», «розробка», «обґрунтування», «вдосконалення».
Рекомендований об'єм розділу — 6…15 сторінок.
Вимоги до розділу «Висновки і пропозиції»
Висновки і пропозиції повинні відображати:
- висновки про досягнення мети дослідження і результати рішення завдань, сформульованих у вступі;
- найважливіші рекомендації за наслідками третього розділу,
- висновки про ступінь практичної корисності (з вказівкою можливостей її підвищення) вивчених методів і прийомів рекламного менеджменту.
Об'єм висновків і пропозицій — 1...3 с. У цьому розділі не прийнято використовувати таблиці, малюнки і формули.