Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і зміст третього розділу

Третій розділ (прикладний) призначений для всебічного аналізу підприємства, розробці рекламного продукту згідно вибраної тематики курсової роботи. Для обґрунтування пропозицій, щодо його вдосконаленню чи розробці обов'язково використовується формальний опис продукта, отриманий в попередньому розділі. Тим самим забезпечується логічний зв'язок між розділами, смислова єдність і цілеспрямованість курсової роботи. Як правило, обґрунтування проводиться з використанням розробленого продукту (за винятком випадків, коли він призначений для статистичного банку інформації та моделей планування рекламної діяльності).

В розділі обов'язково приводиться короткий опис продукту, включаючи формати , інструкцію для користування, висновок про працездатність за наслідками тестування.

Назва розділу визначається істотністю обґрунтованих в ній пропозицій. Рекомендується використовувати в назві розділу слова «оцінка», «прогнозування», «розробка», «обґрунтування», «вдосконалення».

Рекомендований об'єм розділу — 6…15 сторінок.

 

Вимоги до розділу «Висновки і пропозиції»

Висновки і пропозиції повинні відображати:

- висновки про досягнення мети дослідження і результати рішення завдань, сформульованих у вступі;

- найважливіші рекомендації за наслідками третього розділу,

- висновки про ступінь практичної корисності (з вказівкою можливостей її підвищення) вивчених методів і прийомів рекламного менеджменту.

Об'єм висновків і пропозицій — 1...3 с. У цьому розділі не прийнято використовувати таблиці, малюнки і формули.


Читайте також:

  1. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  2. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  3. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  4. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  5. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району
  6. Вимоги до змісту контрольної роботи
  7. Вимоги щодо змісту та оформлення документів
  8. Відображальне відношення і власний зміст релігійного феномену
  9. Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Мі­ністрів України концепція повинна мати шість розділів.
  10. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  11. Геометричний зміст визначеного інтеграла.
  12. Геометричний зміст диференціала




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета і зміст першого розділу | Зміст бібліографічного списку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.