Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Символічне зображення синусоїдальних функцій

Таблиця 5.1

 

Номер питання, завдання ПИТАННЯ, ЗАВДАННЯ Номер правильної відповіді
1. Запишіть формулу Ейлера.  
2. Що розуміється під уявним числом j ?  
3. Як зображується комплексне число е на комплексній площині?  
4. Чому дорівнює модуль функції е ?  
5. Запишіть комплекс амплітудного значення сили електричного струму в показовій формі?  
6. Зобразіть комплекс амплітудного значення сили струму на комплексній площині й покажіть проекції струму на дійсну й мниму осі.  
7. Запишіть комплекс амплітудного значення сили струму в тригонометричній формі.  
8. Запишіть комплекс амплітудного значення сили струму в алгебраїчній формі.  
9. Запишіть комплекс діючого значення сили струму в показовій формі.  
10. Запишіть комплекс діючого значення електрорушійної сили в показовій формі.  
11. Запишіть комплекс діючого значення напруги в показовій формі.  
  Задано вираження миттєвої сили струму: i = 14,1 sin (wt + 50°) А.  
12. Запишіть комплекс діючого значення сили струму в показовій формі.  
13. Запишіть комплекс діючого значення сили струму в тригонометричній формі.  
14. Запишіть комплекс діючого значення сили струму в алгебраїчній формі.  

 

При правильному виконанні завдання Σнепарних – Σпарних = 19.

Таблиця 5.1а

 

Номер відповіді ВІДПОВІДІ
.
Одиниці.
.
Мнима одиниця. .
 
.  
.
.
.
.
.
.
.
Відкладається вектор, який дорівнює одиниці під кутом α до осі дійсних значень (вісь +1), кут відлічується проти годинникової стрілки від цієї осі.

Читайте також:

  1. III. ЗОБРАЖЕННЯ (ГОСТ 2.305-68. Изображения – виды, разрезы, сечения)
  2. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  3. Аутентифікація з використанням односторонніх функцій
  4. Важкість праці: Динамічні, статичні навантаження. Напруженість праці. Увага, напруженість аналізаторних функцій, емоційна та інтелектуальна напруженість, монотонність праці.
  5. Види договорів і контрактів. Розподіл функцій учасників проекту
  6. Види функцій державного управління
  7. Виділення областей зображення в Adobe Photoshop.
  8. Виділення областей зображення в Adobe Photoshop.
  9. Виконання лінійної регресії за допомогою функцій Excel
  10. Використання функцій
  11. Відносно фронтальної площини проекцій модель треба розташувати так, щоб на цю площину вона спроекціювалась найбільш наочно – це зображення є головним виглядом.
  12. Властивості неперервних на відрізку функцій




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для лабораторних занять по дисципліні | Додавання й віднімання комплексних величин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.