Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стрибки з вертольоту Мі-8

 

141. Стрибки з вертольоту Мі-8 з стабілізацією падіння парашутиста здійснюється тільки у вантажний люк при знятих створках.

У вантажній кабіні вертольоту встановлено два ряди сидінь по лівому і правому бортах. Над сидіннями закріплено троси примусового розкриття парашута. Біля вантажного люку вертольоту встановлено переривник потоків.

Для подачі сигналів на десантування парашутистів у вантажній кабіні вертольоту встановлена світлова та звукова сигналізація: жовтого кольору (короткий гудок сирени) – сигнал “Приготуватися”, зеленого кольору (безперервний гудок сирени впродовж всієї серії десантування) – сигнал “Пішов” і червоного кольору (гудок сирени не подається) – сигнал “Відставити”. Світлові та звукові сигнали можуть дублюватися жестами члену екіпажу вертольоту: “Приготуватися” – показом білого прапорця (вночі ліхтарем зі склом білого кольору), “Пішов” – показом білого та червоного прапорця одночасно (вночі ліхтарем зі склом зеленого кольору), “Відставити” – показом червоного прапорця (вночі ліхтарем зі склом червоного кольору).

Вертольоти Мі-8 забезпечують десантування парашутистів тільки в один потік. Для десантування парашутистів застосовується вертоліт як без додаткового паливного баку, так і з додатковим паливним баком (кількість парашутистів від наявності додаткового паливного баку не змінюється) (додаток 18, 19).

142. Корабельна група складається з 16 парашутистів, розподіляється на дві підгрупи: ліву і праву. Посадка корабельної групи у вертоліт здійснюється через бокові двері вертольоту у послідовності здійснення стрибка з парашутом в один потік. Першими у вантажну кабіну заходять парашутисти лівої підгрупи з більшою польотною вагою, які займають сидіння по лівому борту вертольоту, починаючи від вантажного люка (у разі наявності додаткового паливного баку – парашутисти стоять). Права підгрупа, на чолі з помічником випускаючого, займає сидіння по правому борту вертольоту, починаючи від вантажного люку. Крайнє сидіння по правому борту, біля вантажного люку вертольоту, займає помічник випускаючого, а випускаючий займає сидіння біля кабіни екіпажу. Посадкою парашутистів у вертоліт керує випускаючий, знаходячись біля дверей вертольоту.

143. До зльоту вертольоту, випускаючий зобов’язаний зачепити карабіни парашутистів за троси примусового розкриття парашутів і зайняти своє місце, зачепивши свій карабін за лівий трос примусового розкриття парашуту. Контроль за зачепленням карабіна випускаючого здійснює помічник випускаючого (при відсутності помічника випускаючого – крайній від дверей парашутист лівого борту) і бортовий технік вертольоту. Карабіни парашутів зачіплюються защіпками до середини вантажної кабіни вертольоту.

144. Сигнал “Приготуватися” подається за 1 хв. до початку десантування. За цим сигналом помічник випускаючого встає зі свого місця, знімає переривник потоку і фіксує його у нижньому положенні. Парашутисти лівої підгрупи встають, виходять на середину вантажної кабіни вертольоту, повертаються обличчям до люку, заправляють пір’я стабілізатора під клапан ранця парашутистам, які стоять попереду і готуються до здійснення стрибка з парашутом. Помічник випускаючого правою рукою стримує першого парашутиста.

145. За сигналом “Пішов” помічник випускаючого випускає парашутистів з інтервалом між парашутистами вертольоту Мі-8 при швидкості польоту на десантування 130 км/год. – 3 сек., 180 км/год. – 2 сек. Парашутисти енергійно відділяються від рампи вертольоту. Випускаючий за останнім парашутистом лівої підгрупи підходить до переривника потоку з лівої сторони і здійснює випуск правої підгрупи. Парашутисти правої підгрупи знаходяться на своїх місцях до покидання вертольоту всіма парашутистами лівої підгрупи, а потім встають, виходять на середину вантажної кабіни вертольоту, виконують всі дії аналогічно лівій підгрупі і слідом за помічником випускаючого покидають вертольот.

146. Під час виникнення будь-яких несправностей в парашуті діяти відповідно до пункту 119 цієї Настанови.

147. При недостатніх розмірах площадки приземлення або в навчальних цілях діяти відповідно до пункту 120 цієї Настанови.

 


Читайте також:

  1. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із вертольота типу Мі-8 – 16 чол. у рампу (спортивні стрибки з парашутом у двері – до 20 чол.)
  2. Стрибки з парашутом із літака Iл-76МД
  3. Стрибки з парашутом із літака Ан-2
  4. Стрибки з парашутом із літака Ан-72
  5. Стрибки з парашутом на тактичних (тактико-спеціальних) навчаннях
  6. Стрибки із затримкою вводу в дію парашута




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стрибки з парашутом із літака Iл-76МД | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.