МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стрибки з вертольоту Мі-8
141. Стрибки з вертольоту Мі-8 з стабілізацією падіння парашутиста здійснюється тільки у вантажний люк при знятих створках. У вантажній кабіні вертольоту встановлено два ряди сидінь по лівому і правому бортах. Над сидіннями закріплено троси примусового розкриття парашута. Біля вантажного люку вертольоту встановлено переривник потоків. Для подачі сигналів на десантування парашутистів у вантажній кабіні вертольоту встановлена світлова та звукова сигналізація: жовтого кольору (короткий гудок сирени) – сигнал “Приготуватися”, зеленого кольору (безперервний гудок сирени впродовж всієї серії десантування) – сигнал “Пішов” і червоного кольору (гудок сирени не подається) – сигнал “Відставити”. Світлові та звукові сигнали можуть дублюватися жестами члену екіпажу вертольоту: “Приготуватися” – показом білого прапорця (вночі ліхтарем зі склом білого кольору), “Пішов” – показом білого та червоного прапорця одночасно (вночі ліхтарем зі склом зеленого кольору), “Відставити” – показом червоного прапорця (вночі ліхтарем зі склом червоного кольору). Вертольоти Мі-8 забезпечують десантування парашутистів тільки в один потік. Для десантування парашутистів застосовується вертоліт як без додаткового паливного баку, так і з додатковим паливним баком (кількість парашутистів від наявності додаткового паливного баку не змінюється) (додаток 18, 19). 142. Корабельна група складається з 16 парашутистів, розподіляється на дві підгрупи: ліву і праву. Посадка корабельної групи у вертоліт здійснюється через бокові двері вертольоту у послідовності здійснення стрибка з парашутом в один потік. Першими у вантажну кабіну заходять парашутисти лівої підгрупи з більшою польотною вагою, які займають сидіння по лівому борту вертольоту, починаючи від вантажного люка (у разі наявності додаткового паливного баку – парашутисти стоять). Права підгрупа, на чолі з помічником випускаючого, займає сидіння по правому борту вертольоту, починаючи від вантажного люку. Крайнє сидіння по правому борту, біля вантажного люку вертольоту, займає помічник випускаючого, а випускаючий займає сидіння біля кабіни екіпажу. Посадкою парашутистів у вертоліт керує випускаючий, знаходячись біля дверей вертольоту. 143. До зльоту вертольоту, випускаючий зобов’язаний зачепити карабіни парашутистів за троси примусового розкриття парашутів і зайняти своє місце, зачепивши свій карабін за лівий трос примусового розкриття парашуту. Контроль за зачепленням карабіна випускаючого здійснює помічник випускаючого (при відсутності помічника випускаючого – крайній від дверей парашутист лівого борту) і бортовий технік вертольоту. Карабіни парашутів зачіплюються защіпками до середини вантажної кабіни вертольоту. 144. Сигнал “Приготуватися” подається за 1 хв. до початку десантування. За цим сигналом помічник випускаючого встає зі свого місця, знімає переривник потоку і фіксує його у нижньому положенні. Парашутисти лівої підгрупи встають, виходять на середину вантажної кабіни вертольоту, повертаються обличчям до люку, заправляють пір’я стабілізатора під клапан ранця парашутистам, які стоять попереду і готуються до здійснення стрибка з парашутом. Помічник випускаючого правою рукою стримує першого парашутиста. 145. За сигналом “Пішов” помічник випускаючого випускає парашутистів з інтервалом між парашутистами вертольоту Мі-8 при швидкості польоту на десантування 130 км/год. – 3 сек., 180 км/год. – 2 сек. Парашутисти енергійно відділяються від рампи вертольоту. Випускаючий за останнім парашутистом лівої підгрупи підходить до переривника потоку з лівої сторони і здійснює випуск правої підгрупи. Парашутисти правої підгрупи знаходяться на своїх місцях до покидання вертольоту всіма парашутистами лівої підгрупи, а потім встають, виходять на середину вантажної кабіни вертольоту, виконують всі дії аналогічно лівій підгрупі і слідом за помічником випускаючого покидають вертольот. 146. Під час виникнення будь-яких несправностей в парашуті діяти відповідно до пункту 119 цієї Настанови. 147. При недостатніх розмірах площадки приземлення або в навчальних цілях діяти відповідно до пункту 120 цієї Настанови.
Читайте також:
|
||||||||
|