Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Vocabulary Comprehension

1. Learn the words and word-combinations to comprehend the text:

favourite saying улюблене прислів’я
ordinary звичайний
first-year student першокурсник
tight важкий
healthy здоровий
wealthy багатий
wise мудрий
to waste time гаяти час
to wake up прокидатися
to do morning exercises робити зарядку
to take(have) a shower приймати душ
to take(have) a bath приймати ванну
slippers капці
to brush teeth чистити зуби
to shave голитися
to do harm зашкодити
to listen to music слухати музику
to listen to the radio слухати радіо
to watch TV дивитися телевізор
to leave for … йти (їхати) до...
It takes him … to do smth. йому потрібно ... , щоб зробити ...
to have a bite перекусити
hard-working працьовитий
to get by … діставатися ...
to spend time проводити час
an early-riser той, хто рано встає
to be in 15 minutes’ walk знаходитися в 15 хвилинах ходу
a break перерва
to cope with впоратися
to do one’s shopping робити покупки
a sleepyhead соня
to play football грати у футбол
to play the guitar грати на гітарі
substantial(big) breakfast поживний сніданок
light breakfast легкий сніданок
to be(get) used to doing smth. звикнути щось робити
to go out ходити в гості
to rent a flat орендувати квартиру

ІІІ. Reading Comprehension

1. Skim the text first to define its general subject and the subject of each paragraph. Use the following phrases:

The text is about…

The subject of the text is…

There are…paragraphs in it.

The first (second, third, etc.) paragraph deals with (considers…, describes…, informs…).

2. Skim the text again and answer the following questions:

1. Whose working day is described?

2. Is Petro’s favourite saying mentioned?

3. Is Petro’s ordinary morning described?

5. Are Petro’s daily activities at the University mentioned?

6. Is Petro’s ordinary evening described?

 

3. Read the text:


Читайте також:

  1. ACTIVE VOCABULARY
  2. Active Vocabulary
  3. Active Vocabulary
  4. Active Vocabulary
  5. Active Vocabulary
  6. Active Vocabulary
  7. ACTIVE VOCABULARY
  8. Active Vocabulary
  9. ACTIVE VOCABULARY
  10. ACTIVE VOCABULARY
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. ACTIVE VOCABULARY




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Continuous Tenses (Active) | Petro's Working Day

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.