МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II. Vocabulary Comprehension1. Learn the following words and word-combinations to comprehend the text:
2. Read the names of the faculties. Give Ukrainian equivalents: Faculty of Applied Mathematics and Computer-integrated Systems; Civil Engineering and Architecture Faculty; Faculty of Ecology and Natural Resources Use; Faculty of Economics and Entrepreneurship; Faculty of Management; Faculty of Water Management; Hydrotechnical and Hydropower Engineering Faculty; Faculty of Land Management and Geoinformation; Mechanical and Heatpower Engineering Faculty.
3. Read the names of the specialities. Give Ukrainian equivalents: Hydrotechnical Construction; Hydromelioration; Automobile Engineering; Hoisting Transport, Building and Land Reclamation Machines and Equipment; Mineral Mining Engineering; Logistics and Transport Management; Accounting and Audit; Finance; Management of Organization; Applied Mathematics; Human Resources Management and Economics of Labour; Ecology and Environmental Engineering; Land Management and Cadastre; Agrochemistry and Soil Science; Civil Engineering; Technology of Production of Building Constructions and Elements; Aerodrome and Highway Engineering; Heat and Gas supply and Ventilation; Town Planning and Development; Water Supply and Water Disposal; Automated Control of Technological Processes; Water Bioresources and Aquaculture; Architecture of Structures; Economics of Production; Heatpower Engineering; Geoinformation Systems and Technologies; Hydropower engineering. ІІІ. Reading Comprehension 1. Skim the text first to define its general subject and the subject of each paragraph. Use the following phrases: The text is about… The subject of the text is… There are…paragraphs in it. The first (second, third, etc.) paragraph deals with (considers…, describes…, informs…). 2. Skim the text again and answer the following questions: 1. What university is the text about? 2. Is the history of the university described? 3. Are the faculties and specialities mentioned? 4. Are students’ everyday activities described? 5. Is the university campus described?
3. Read the text: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|