Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Vocabulary Comprehension

1. Learn the words and word-combinations to comprehend the text:

construction будівництво
~ industry будівельна промисловість
~ work будівельні роботи
maintenance догляд, ремонт (поточний)
permanent постійний, довгочасний
highway шосе, автострада
water-supply system система водопостачання
heating ~ ~ опалення
civil engineering цивільне будівництво
to deal with мати справу з …
structure споруда
wooden ~ дерев’яна ~
stone ~ кам’яна ~
concrete ~ бетонна ~
reinforced concrete ~ залізобетонна ~
steel ~ сталева ~
block ~ блочна ~
building споруда, будівля
residential ~ житлова ~
public ~ громадська ~
rural ~ сільська ~
industrial ~ промислова ~
hydro technical ~ гідротехнічна ~
to last тривати
to carry out здійснювати
assembly-line principle принцип монтажу (конвеєр)
qualified workers кваліфіковані робітники

2. Read the following international words and give their Ukrainian equivalents:

economy, construction, structure, permanent, system, civil, technical, material, community, station, irrigation, drainage, protect.

 

III. Reading Comprehension

1. Skim the text. Define its general subject and the subject of each paragraph. Use the following phrases:

The text is about…

The subject of the text is…

There are…paragraphs in it.

The first (second, third, etc.) paragraph deals with (considers…, describes…, informs…).

 

2. Skim the text and answer the following questions:

1. What branch of industry does the text deal with?

2. Does the text consider what civil engineering deal with?

3. Is the classification of structures presented?

4. Are modern industrial methods mentioned?

 

3. Read the text:


Читайте також:

  1. ACTIVE VOCABULARY
  2. Active Vocabulary
  3. Active Vocabulary
  4. Active Vocabulary
  5. Active Vocabulary
  6. Active Vocabulary
  7. ACTIVE VOCABULARY
  8. Active Vocabulary
  9. ACTIVE VOCABULARY
  10. ACTIVE VOCABULARY
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. ACTIVE VOCABULARY




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЛОВОСКЛАДАННЯ | Text A. Construction Industry

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.