Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття про умовний спосіб

 

*Вправа 1 1) Проаналізуйте подані нижче речення і скажіть, що є у них спільного:

 

1. Якби в мене було стільки грошей, як у Білла Гейтса, я б не працював.

2. Директор зажадав, щоб звіт було завершено до вечора.

3. Якби він мав тоді достатньо грошей, він би швидко розширив виробництво.

4. Він поводився так, нібито був багатим.

5. Якби я був багатим!

6. Я краще б зустрівся з нашими замовниками завтра, а не сьогодні.

7. Пора вже, щоб керівництво компанії дало відповідь на наш запит.

8. Було рекомендовано, щоб ми почекали адміністрацію.

9. Якби мене завтра призначили головою податкової адміністрації, я би негайно зменшив податки для фізичних осіб.

10. Нік вважає за краще, аби Мері працювала у відділі реклами, а не там, де вона працює зараз.

11. Він запропонував, щоб ми продали старі станки, а купили сучасні.

12. Вона має такий вигляд, ніби виграла головний приз.

13. Якби ви погодилися тоді з нашою пропозицією!

14. Дік вважає, що краще б я продав свої акції місяць тому.

15. Необхідно, щоб він знайшов ці книжки.

16. Було дуже важливо, щоб ми відклали обговорення.

17. Їй так хочеться, щоб я поїхала з ними!

18. Він боявся, щоб партнери не скасували зустріч.

 

2) Визначте, в яких з цих речень уявна, тобто нереальна ситуація усвідомлюється як:

 

а) така, що могла б мати місце за умови, відмінної від існуючої;

б) вираження побажання того, щоб уявна ситуація або ситуація, що суперечить дійсності, мала місце;

в) вираження порівняння з ситуацією, відмінною від існуючої;

г) вираженняперевагиуявної ситуації;

д) вираження наказу або вимоги відносно того, щоб дана ситуація мала місце;

е) вираження пропозиції відносно того, щоб дана ситуація мала місце;

є) вираження поради або рекомендації відносно того, щоб дана ситуація мала місце;

ж) вираження необхідності або важливості того, щоб дана ситуація мала місце;

з) вираження побоювання відносно того, що дана ситуація могла б мати місце;

и) вираження того, що за часом дана ситуація вже повинна була б мати місце.

 

 

Інструкція 1   Для вираження уявної (нереальної) ситуації, яка могла б мати місце у теперішньому, минулому або майбутньому часі, в англійській мові вживається умовний спосіб (Subjunctive Mood).   Умовний спосіб використовується для вираження:   ü умови, за якою уявна ситуація, що суперечить реальності, могла б мати місце;   ü побажання того, щоб уявна ситуація, яка суперечить реальності, мала місце;   ü порівняння з уявною ситуацією, яка суперечить реальності;   ü перевагиуявної ситуації, в тому числі ситуації, що суперечить реальності;   ü наказу, вимоги, пропозиції, поради, рекомендації відносно того, щоб дана ситуація мала місце;   ü необхідності або важливості того, щоб дана ситуація мала місце;   ü побоювання відносно того, що дана ситуація могла б мати місце;   ü того, що за часом дана ситуація вже повинна була б мати місце.  

 



Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. А/. Поняття про судовий процес.
  5. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  6. Адміністративні правовідносини: поняття, ознаки,
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  10. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЦИКЛ ІІ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.