Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття про умовний спосіб

 

*Вправа 1 1) Проаналізуйте подані нижче речення і скажіть, що є у них спільного:

 

1. Якби в мене було стільки грошей, як у Білла Гейтса, я б не працював.

2. Директор зажадав, щоб звіт було завершено до вечора.

3. Якби він мав тоді достатньо грошей, він би швидко розширив виробництво.

4. Він поводився так, нібито був багатим.

5. Якби я був багатим!

6. Я краще б зустрівся з нашими замовниками завтра, а не сьогодні.

7. Пора вже, щоб керівництво компанії дало відповідь на наш запит.

8. Було рекомендовано, щоб ми почекали адміністрацію.

9. Якби мене завтра призначили головою податкової адміністрації, я би негайно зменшив податки для фізичних осіб.

10. Нік вважає за краще, аби Мері працювала у відділі реклами, а не там, де вона працює зараз.

11. Він запропонував, щоб ми продали старі станки, а купили сучасні.

12. Вона має такий вигляд, ніби виграла головний приз.

13. Якби ви погодилися тоді з нашою пропозицією!

14. Дік вважає, що краще б я продав свої акції місяць тому.

15. Необхідно, щоб він знайшов ці книжки.

16. Було дуже важливо, щоб ми відклали обговорення.

17. Їй так хочеться, щоб я поїхала з ними!

18. Він боявся, щоб партнери не скасували зустріч.

 

2) Визначте, в яких з цих речень уявна, тобто нереальна ситуація усвідомлюється як:

 

а) така, що могла б мати місце за умови, відмінної від існуючої;

б) вираження побажання того, щоб уявна ситуація або ситуація, що суперечить дійсності, мала місце;

в) вираження порівняння з ситуацією, відмінною від існуючої;

г) вираженняперевагиуявної ситуації;

д) вираження наказу або вимоги відносно того, щоб дана ситуація мала місце;

е) вираження пропозиції відносно того, щоб дана ситуація мала місце;

є) вираження поради або рекомендації відносно того, щоб дана ситуація мала місце;

ж) вираження необхідності або важливості того, щоб дана ситуація мала місце;

з) вираження побоювання відносно того, що дана ситуація могла б мати місце;

и) вираження того, що за часом дана ситуація вже повинна була б мати місце.

 

 

Інструкція 1   Для вираження уявної (нереальної) ситуації, яка могла б мати місце у теперішньому, минулому або майбутньому часі, в англійській мові вживається умовний спосіб (Subjunctive Mood).   Умовний спосіб використовується для вираження:   ü умови, за якою уявна ситуація, що суперечить реальності, могла б мати місце;   ü побажання того, щоб уявна ситуація, яка суперечить реальності, мала місце;   ü порівняння з уявною ситуацією, яка суперечить реальності;   ü перевагиуявної ситуації, в тому числі ситуації, що суперечить реальності;   ü наказу, вимоги, пропозиції, поради, рекомендації відносно того, щоб дана ситуація мала місце;   ü необхідності або важливості того, щоб дана ситуація мала місце;   ü побоювання відносно того, що дана ситуація могла б мати місце;   ü того, що за часом дана ситуація вже повинна була б мати місце.  

 



Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. А/. Поняття про судовий процес.
  5. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  6. Адміністративні правовідносини: поняття, ознаки,
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  10. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЦИКЛ ІІ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.