МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типи умовних речень
*Вправа 5.Користуючись таблицею 5, заповніть пропуски у реченнях, поставивши дієслова у дужках у правильну форму.
1. If everyone (1)____ (contribute) 10% of their salaries to charity, there (2) ____ (be) no poverty. 2. If we (3)____ (know) that the company was in financial difficulty, we (4)____ (not / do) business with them. 3. I am sure we (5)____ (meet) our targets if we (6)_____ (maintain) our current level of sales. 4. Please have a seat. If you (7)____ (wait) a couple of minutes, I (8)____ (give) you a lift. 5. The company (9)____ (move) earlier if it (10)____ (find) suitable premises. 6. I (11)____ (apply) for the job if I (12)____ (have) a degree, but unfortunately I haven’t. 7. If you (13) ____ (drop) an egg, it (14) ____ (break). 8. I'm expecting a fax from Mr Wilson. If it (15) ____ (come) today, please (16) ____ (let) me know at once. 9. Unless sales (17) ____ (improve) dramatically, we (18) ___ (make) a loss this year.
ФВправа 6[18]. 1) Підберіть у частиніВ закінчення речення з частини A, а також його логічне продовження у частині С.
А В С
2) Прослухайте речення і перевірте себе. 3) Під час другого прослуховування проговоріть речення разом з диктором, звертаючи особливу увагу на інтонаційний малюнок кожної фрази. ФВправа 7. 1) Запам’ятайте нові слова і словосполучення. Це допоможе вам зрозуміти запитання, які ви після цього почуєте.
2) Прослухайте 9 запитань. Вкажіть номера тих, в яких ситуація усвідомлюється як нереальна. 3) Під час другого прослуховування дайте відповіді на запитання.
*Вправа 8.(Робота в парах). Прочитайте діалог, вживаючи дієслова у дужках у правильній формі.
A: My session with the career counsellor was a bit of a waste of time. B: Really? Why? A: Well, firstly, he recommended moving to London, but that’s impossible. If I (1)___ (get) a job in London, I (2)___ (have) to spend at least four hours a day on the train, and I’m not going to do that. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|