Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Утворення форми дієприкметника минулого часу

 

1. Основа стандартного дієслова + ed asked
2. III форманестандартних дієслів gone

 

Exercise 1.Form Participle II from the following verbs and translate them into Ukrainian:

to return, to write, to divide, to measure, to install, to change, to add, to throw, to consider, to burn, to maintain, to decide, to leave, to achieve, to develop, to equip, to give, to do, to receive, to speak.

Exercise 2.Read and translate the following word-combinations paying attention to the Participle II.

the measured distance; the achieved results; the information obtained recently; the boy saved by his dog; the lecture delivered by a well-known professor; the research made in the laboratory; the letter sent to the firm; the force exerted upon a body; the vibration detected by the ear; the distance traveled by the body; the law predicted by this scientist; the electrons radiated from the atom.

Exercise 3. Translate into Ukrainian the following sentences paying attention to the Past Participle (PII).

1. He doesn’t like boiled milk. 2. A broken cup lay on the floor. 3. I remember well his words told at the meeting. 4. Asked about that event, he replied nothing. 5. I don’t like the book bought last week. 6. The stolen things were returned to the owner. 7. We are interested in the goods produced by this factory. 8. The letter written by him was very long. 9. She didn’t understand the words said by him. 10. He didn’t see the things kept in her box. 11. I received some illustrated magazines. 12. She put a plate of fried fish in front of me. 13. The coat bought last year is too small for me now. 14. We stopped before a shut door. 15. A line seen through this crystal looks double. 16. You can find the books taken from the library on the table.

Exercise 4. Choose the correct form of the Participle.

1. Who is the girl (doing, done) her task on the blackboard? 2. The book (writing, written) by him is not very interesting. 3. The translation (doing, done) by me was very easy. 4. The (losing, lost) keys were not found. 5. The (losing, lost) team will not get the prize. 6. I don’t like the video (buying, bought) yesterday. 7. Do you know the boy (coming, come) towards us? 8. We like the songs (singing, sung) by this singer. 9. The woman (singing, sung) is his wife. 10. The question (discussing, discussed) at the meeting was very important. 11. (translating, translated) by a good specialist, the story preserved all the sparkling humour of the original. 12. (approving, approved) by the critics, the young author’s story was accepted by a magazine.

Exercise 5. Translate into English using Participle I or Participle II.

1. Це доповідь, яку обговорювали під час останніх зборів. 2. Вчора я був на вечірці, організованій моїми друзями. 3. Гра, яку виграла наша команда, була останньою грою чемпіонату. 4. Ось телеграма, отримана мною. 5. Отримуючи телеграму, він забув поставити підпис. 6. Цей вірш схожий на всі інші, які пишуть підлітки. 7. Коли жінку запитали про той нещасний випадок, вона нічого не могла розповісти. 8. Хлопчик узяв книжку, що лежала на столі. 9. Статті, написані сучасними журналістами, відрізняються від тих статей, які були написані багато років тому. 10. Вона дивилась на стару жінку, яка сиділа біля каміну. 11. Ось нові журнали, надіслані для нашого офісу. 12. Вона показала їй сукню, куплену в Парижі. 13. Вони згадували чудові дні, які провели на узбережжі Чорного моря.

VOCABULARY NOTES

Task I. Read and memorize the following words.

1. to compressстискувати. Solids greatly resist compression.

2. to considerвважати, розглядати. 1) They consider themselves very important. 2) Please, consider my suggestion.

3. to distortспотворювати; перекручувати. 1) I saw her face dis-torted by pain. 2) Newspaper accounts of international affairs are sometimes distorted.

4. flexibleгнучкий; поступливий. We use flexible insulated cord for electric current.

5. instantмить; миттєвий. 1) Come here this instant. 2) It was an instant success.

6. outer space – відкритий космос. Outer space is the area where the stars and other heavenly bodies are.

7.shortcutнайкоротший шлях. Take a shortcut across the field.

8. to shortenвкорочувати; скорочуватися. 1) Can you shorten my dress? 2) The days are beginning to shorten in autumn.

9. to squeezeстиснути, прищипнути; проштовхуватися. 1) I squeezed my fingers in the door. 2) He squeezed his way into a crowded bus.

10. to sumдодавати, підсумовувати. The judge summed up the evidence.

Task II.Read and translate the text.

Text 12A


Читайте також:

  1. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  2. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  3. А) Заробітна плата її форми та системи.
  4. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  5. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  6. Автоматизовані форми та системи обліку.
  7. Автономні утворення у зарубіжних державах
  8. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  9. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  10. Акредитив та його форми
  11. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  12. Аналіз майна і джерел його утворення.




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Key dates in science | Time Travel and New Universes

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.