Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Notes to the Text

1. warmhole –хід, проритий червя’ком; червоточина

2. cosmology –космологія

3. general relativity –загальна теорія відносності

Exercise 6. Answer the following questions on the text.

1. What ideas are now accepted by the scientific community? 2. What is the strangest idea in physics? 3. How do American researchers want to create an entirely new universe? 4. Is such an idea so useless and fantastic? 5. What do you know about the concepts of general relativity? 6. How does the name “wormhole” come about? 7. How would this time machine work? 8. What would theoretically be the size of the wormhole?

Exercise 7. Translate into Ukrainian.

scientific community, black holes, subatomic particles, entirely new universe, to develop imagination, fundamental question of cosmology, general relativity, dense objects, to distort space and time, billions of light years, to shorten the way, instantaneous travel, time machine, the speed of light.

Exercise 8. Define the functions of the Participle II and translate the sentences into Ukrainian.

1. The anti-electron, called positron, was discovered in 1932. 2. At a press conference cosmonauts were asked whether they carried out everything programmed by scientists. 3. Engineers found that the applica-tion of synthetic materials had greatly improved the quality of the product made. 4. The heat generated by the friction of the match on the box agitated the molecules in the tip of the match. 5. The temperature used depended upon the substances entering the reaction. 6. The experiments referred to in our article demonstrate the action of catalysts in chemical reactions. 7. The substance acted upon by heat changed its composition. 8. The molecules of a substance affected by a catalyst are changed more easily.

Exercise 9. Find Participles in the text and define their functions.

Exercise 10. Translate the words, define the part of speech they belong to and suffixes they formed by.

scientific, compressed, researcher, entirely, wormhole, connection, automatically, useless, imagination, cosmology, accepted, relativity, distortion, analogy, considerably, nearly, essentially, mechanical, described, theoretically.

Exercise 11. Translate into English, using the active vocabulary of the text.

1. Відомо, що задовго до Ейнштейна вчені працювали над ідеями, які здавалися дивними. 2. Американські дослідники визначили, що людство може створити абсолютно новий всесвіт. 3. Для багатьох людей така ідея може здаватися непотрібною і фантастичною. 4. Однак ця ідея може допомогти вченим розвивати їхню уяву і дослідити, наскільки гнучкими є закони фізики. 5. Саме ця ідея може дати відповіді на фундаментальні закони космології: як утворився всесвіт, як він розвивається і яким буде його кінець. 6. Ідея тунелю походить безпосередньо від прийнятих положень теорії відносності. 7. Червоточина в космосі є різновидом тунелю: це найкоротший шлях від однієї частини Всесвіту до іншої, що скорочує час подорожі приблизно до нуля. 8. Далекі подорожі приводять до ідеї тунелю як машини часу. 9. Цей тип тунелю був би нічим іншим, як механічною машиною часу, описаною Уелсом. 10. Важко уявити, як людство зможе рухатися вздовж тунелю, якщо, теоретично, він буде вужчим, ніж атом і зникне через секунду після того, як утворився.

Task III.Read and translate the text.

Text 12B.


Читайте також:

  1. Notes to the text
  2. Notes to the text
  3. Notes to the Text
  4. Notes to the text
  5. Notes to the Text
  6. Notes to the text
  7. Notes to the Text
  8. Notes to the text
  9. Notes to the Text
  10. Notes to the text
  11. Notes to the Text




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Time Travel and New Universes | The Role of Gravity

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.