МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ідеї народності та природовідповідності Григорія Сковороди.З літопису за Лаврентіївським списком, т. І, вид. Археографічної комісії. Григорій Савич Сковорода (1722—1794) Великий просвітитель й захисник українського народу, філософ і поет, автор «Симфонії про народ» Г. Сковорода виступає з обгрунтуванням ідей народності та природовідповідності (спорідненості) у вихованні та освіті загалом. У своїх поетичних творах, поемах, байках він учить народ, як жити, працювати, виховувати дітей, ураховуючи їхні природні та індивідуальні здібності. Г. Сковорода виступав з різкою критикою на адресу представників заможних класів, у родинах яких дітей виховували найняті вихователі, що надавали їм штучну освіту, не готуючи до справжнього життя («Вдячний Єродій», «Зозуля та Косик» та ін.). Г. Сковорода увійшов до історії вітчизняної педагогіки як один із перших народних учителів, засновників гуманістичної та демократичної педагогіки. Засновником вітчизняної педагогічної теорії, ідей народності у вихованні є Григорій Савич Сковорода — український філософ, просвітитель, поет, народний захисник. У своїх поетичних творах, поемах, байках він дає поради батькам, як ставитися до своїх дітей, як навчати їх працювати, обстоювати свої права. Г. Сковороді належить обґрунтування принципів народності у вихованні, природовідпо-відності (спорідненості). Він закликає вивчати природу дитини, спиратися у навчанні на її вікові та індивідуальні особливості. Г. Сковорода увійшов в історію української педагогіки як перший народний учитель. Протягом XIX ст. проблемам початкового виховання в Україні приділялася особливо велика увага. З розвитком капіталістичного виробництва, залученням жінок до виробничої праці постало питання створення громадських форм початкового виховання. Так, у 60-х роках XIX ст. у Києві, Харкові та інших містах України було створено перші дитячі садки — заклади для дітей трудящих та окремі приватні дошкільні заклади для дітей із заможних родин. Зазвичай ці заклади відкривали освічені жінки, які прагнули знайти своє покликання у суспільно корисній праці. Згодом було створено Київське товариство народних дитячих садків під керівництвом Н. Д. Лубенець, яке координувало громадське дошкільне виховання, розробляло перші програми роботи з дітьми, а вже на початку XX ст. здійснювало підготовку педагогічних кадрів.
ВДЯЧНИЙ ЄРОДІЙ ...Сплів я цього 1787 року маленьку плетінку або кошик під назвою «Вдячний Єродій». ...Єродії... подібні до журавлів, але більш світле пір'я і коралевий або світло-червоний ніс. Непримиренні вороги змій і буфонів, тобто отруйних жаб. Ім'я це (Єродіос) є еллінське, означає боголюбний, інакше зветься пеларгос і єрогас, по-римськи — кіконій, польськи — боцян, українськи— гайстер. Цей птах освятився в богословських згадуваннях з-за своєї вдячності, прозорливості і людинолюбства... Вони годують і носять батьків, найбільше ж престарілих. Кубляться на будинках, кирхах, на їх шпилях і на флюгерах, тобто горницях, пірамідах, теремах вільно, вільно. БАЙКИ ХАРКІВСЬКІ Читайте також:
|
||||||||
|