МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Работа над развитием устной речи.Программа предусматривает приобретение учащихся в добукварный период элементарных знаний о речи, развитие навыков слушать и понимать устную речь, строить диалогические и монологические высказывания. В этот период учитель знакомится с индивидуальными особенностями речи детей, от развития которой будут в значительной мере зависеть их успехи в изучении всех других предметов. Выше мы отметили, что первым шагом в работе учителя в подготовительный период должна быть ежедневная работа по пополнению и обогащению словаря первоклассников. Усвоенная лексика вводится в словосочетания и предложения. Дети пользуются различными типами предложений как по структуре так и цели высказывания. Умению конструировать различные типы предложений помогает материал букваря: предметные картинки и сюжетные картинки, схемы предложений, составление ответов (предложений)по вопросам и заданиям букваря и др. В этот период для работы над предложением целесообразно использовать такие упражнения: 1. Составь предложение с заданным словом (словами). 2. Составь предложение по рисунку, предметной картинке. 3. Составь предложение по заданной схеме. 4. Дополни предложение другими словами. 5. Ответь одним предложением на вопрос. 6. Определи количество предложений в рассказе учителя (ученика) и др. На начальном этапе в учебном процессе преобладает диалогическая форма
Методика формирования первоначальных понятий о слове, Читайте також:
|
||||||||
|