Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сучасні напрями використання інформаційних технологій.

На сучасному етапі розвитку економіки України існує об'єктивна необхідність автоматизації процесів і функцій управління маркетингом, використання для цих цілей нових інформаційних технологій.

Передусім це спричинюється гострою потребою в інформації, яка відображає внутрішній фактичний стан справ на підприємстві, у фірмі (науково-технічний потенціал, можливості виробництва, збут товарів, рівень прибутків тощо) та зовнішнім середовищем (ринок, попит на то­вари, конкуренція, рівень цін і т. п.). Ця інформація слугує основою для розробки стратегії і тактики маркетингу, подальшого контролю за їх ре­алізацією, прийняття обґрунтованих управлінських рішень. За цих умов обробка інформації традиційними методами не відповідає вимогам до якості управління маркетингом.

Маркетингову інформацію треба зібрати з необхідним складом по­казників, занести у базу даних фірми для подальшої обробки, постійно підтримувати в актуальному стані. При цьому необхідно забезпечити оперативність та актуальність інформації, що вкрай важливо для при­йняття маркетингових рішень. Це зумовлює необхідність організації локальних і глобальних інформаційно-аналітичних мереж, побудови розподіленої системи обробки даних, створення баз і банків даних, які міс­тять інформацію для виконання функцій управління маркетингом.

Важливою передумовою для впровадження нових інформаційних технологій та організації маркетингових інформаційних систем є удо­сконалення організації управління маркетингом, високі вимоги до якості цього процесу, рівень якого прямо впливає на виживання підприємства, подальше зростання обсягів збуту та прибутків. На підприємствах, у фірмах та акціонерних товариствах організуються маркетингові служ­би, різні за структурою та розподілом функцій між спеціалістами. Ство­рювані маркетингові організаційні структури повинні базуватися на ви­користанні нових інформаційних технологій, передбачати організацію і поступове вдосконалення інформаційних систем маркетингу. За та­кого підходу маркетингові служби відповідатимуть своєму призначенню і зможуть найбільш повно реалізувати можливості маркетингу як спо­собу господарювання підприємців в умовах ринкової економіки.

Управління маркетинговою діяльністю пов'язане з виконанням зна­чної кількості обчислювальних операцій, прогнозуванням та оптимізацією важливих показників, розглядом значної кількості варіантів і вибором найкращого з них. Можливість формалізації переважної кількості задач з управління маркетингом, використання сучасних економіко-математичних методів і моделей для розв'язання слабоструктурованих задач за­безпечують ефективність використання ПК при виконанні спеціалістами з маркетингу різних функцій. Цьому сприяє масовість, типовість і по­вторюваність розв'язання значної кількості задач з маркетингу та про­цедур обробки даних .

Сучасними напрямами використання інформаційних технологій є:

1. Персоналізація використання комп'ютерної техніки, що забез­печує обробку даних на робочому місці маркетологів, робота ко­ристувача в режимі маніпулювання даними для інформаційної підтримки прийняття рішень. Багатофункціональне використання ПК забезпечується значною кількістю прикладних програм та ін­тегрованих пакетів, які дають змогу реалізувати різні вимоги користувача: виконання розрахунків у діалоговому режимі чи за запитом, обробку текстової і табличної інформації, роботу з файлами і базами даних, що працюють під управлінням СУБД, ав­томатизоване складання документів, роботу в локальних і терито­ріально-розподілених мережах тощо;

2. Організація автоматизованих робочих місць (АРМ) персоналу управління, які є більш поширеною формою використання ПК як в автономному, так і в мережевому варіантах. АРМ організуються на рівні: керівників (комерційний директор, керівник відділу маркетин­гу), спеціалістів (маркетологи, збувальники, виробничий персонал), технічних робітників (комірники, збирачі інформації, архіватори). Організація АРМ змінює методологію й техніку виконання функцій і процедур управління. На АРМ виконуються нові функції: введення даних, ведення бази даних, робота з екранними формами як з до­кументами; використовуються нові форми подання результатної ін­формації (графічна, багатовіконне відображення даних).

3. Створення мереж АРМ та ПК, використання інформаційних ре­сурсів, засобів телекомунікацій, наскрізна інформаційна підтрим­ка рішень за рахунок інтегрованої бази даних: маркетингова діяль­ність реалізується в процесі взаємодії з різними службами підпри­ємства чи фірми (конструкторсько-технологічні та проектувальні відділи, виробничі підрозділи, відділ збуту, склади тощо), а також із зовнішніми структурами (філії, магазини, торгові агенти тощо). В системах обробки даних виникає необхідність колективного ви­користання інформаційних ресурсів шляхом організації локальних мереж і розподіленої бази даних. Це виключає дублювання даних, дає змогу оперативно використовувати інформацію, яка формуєть­ся на АРМ різних спеціалістів, сполучає переваги індивідуальної роботи на ПК з можливістю ефективного використання значних обсягів інформації, що циркулюють на об'єкті. При цьому органі­зуються багаторівневі розподілені системи обробки інформації, в яких кожний рівень обробляє відповідну інформацію, при обробці даних використовуються методики розрахунку, прогнозування, оптимізації аналізу даних та прийняття на їх основі маркетинго­вих рішень. Опрацювання таких рішень — неперервний процес обробки інформації.

 


Читайте також:

  1. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  4. Аналіз використання капіталу.
  5. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  6. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  7. Аналіз використання обладнання.
  8. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  9. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  10. Аналіз використання фонду робочого часу.
  11. Аналіз ефективності використання активів (капіталу)
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 851

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Формування задач з управління маркетингом. Об’єктивна необхідність автоматизації процесів і функцій управління маркетингом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.