МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇПідготуйте розсилку по електронній пошті з повідомленням про проведення нової акції. Відповідальний менеджер відділу маркетингу Павлов Юрій. Розділ для розміщення даної розсилки «Акції». Розсилку можна формувати з розділів Системи «Клієнти та потенційні клієнти», «Маркетинг та Збут», «Маркетингові акції», «Журнал сервісного обслуговування», «Контактні особи». Відкрийте розділ Облік => маркетингу і збуту. Активуйте потрібний підкаталог у дереві каталога. Відберіть потрібні організації (якщо потрібно) шляхом встановлення параметрів відбору (команда Відібрати з контекстного меню). Або позначте необхідні організації клавішею Пробіл. У даному випадку відзнач клавішею Пробіл організацію «Політ». Вибрати з контекстного меню команду Підготувати розсилку. Відкриється форма Підготовка розсилки. Заповніть поля форми: - Оброблювані запису - поточна, всі або помічені організації; - Дата - Дата розсилки; - Плановане час - час відправлення повідомлень; - Тип - яким шляхом буде проводитися розсилання повідомлень: «Електронна пошта», «Звичайна пошта», «Кур'єрська доставка», «Факсимільне повідомлення». - Пріоритет - важливість даної конкретної розсилки; - Не створювати записи з порожньою контактною інформацією - приймає варіанти «так» чи «ні». Організації, в яких не вказані контактні особи або адреси вибиратися не будуть; - Відповідальний - співробітник організації, який відповідальний за розсилку. - Категорія адресата - посаду контактної особи, для якої здійснюється розсилання. Використовується для розсилки повідомлень певної категорії контактних осіб, наприклад, тільки для директорів чи бухгалтерів. - Особлива позначка - особлива відмітка при необхідності вибирається з відповідного розділу словника. Натисніть клавішу Почати. У відкритому вікні Журнал доставки: Розділи виберіть необхідний розділ або при необхідності створіть його. Натисніть клавішу Вибрати. Дана розсилка формується в розділі «Журнал доставки». При виконанні завдання Вами була підготовлена розсилка по електронній пошті з повідомленням про проведення нової акції. Проведіть розсилку. Активуйте потрібний підкаталог у дереві каталогу. Позначте необхідні організації клавішею Пробіл. У даному випадку відзначте клавішею Пробіл організацію "Політ". Вибрати з контексного меню команду Організація доставки => Відправлення ел. пошти. Відкриється форма Розсилка. Заповніть поля форми: - Оброблювані запису - поточна, всі або помічені організації; - Шаблон листа - при необхідності створюється шаблон, який містить тему і текст даного повідомлення; -Тема - тема розсилки; - Повідомлення - Текст листа; - Прикріпити до листа файл - при позначки чекером, Надається можливість прикріпити необхідний файл до листа; - Зареєстрований файл- вказується шлях до прикріпленому файлу; - Зберегти файл у базі даних - вкладений файл зберігається в доставлених матеріалів цієї розсилки у графі Примітки. - Розмір файлу - автоматично висвічується кількість займаних файлом Кбайт; - Приєднувати вміст доставки - матеріали, які були створені в підрозділі Доставлені матеріали приєднуються до даного листа. - Робити позначку у Хроніці - відзначаєте необхідність робити відповідну позначку у Хроніці організацій, яким була проведена розсилка; - Відкрити повідомлення - відзначаєте необхідність відкривати повідомлення перед відправкою. Рекомендується завжди встановлювати цей Чекер; - Максимальна кількість адресатів в одному повідомленні - кількість адресатів, яким направляється даний лист, якщо цифра більше 1, то адресати будуть вказуватися в прихованій копії. Натисніть клавішу Відправити. -В панелі Хроніка відібраних Вами організацій буде зроблено відповідний запис.
Самостійна робота студента
ЗМІСТ Вступ 5 Розділ 1. Основи загальної та неорганічної хімії 1.1. Завдання, предмет і значення загальної та неорганічної хімії 7 1.2. Основні поняття та закони хімії 8 1.3. Короткі відомості про будову атома 14 1.4. Періодична система елементів 20 1.5. Хімічний зв’язок. Будова молекул 25 1.6. Розчини 29 1.7.Основи кінетики та енергетики хімічних процесів 50 1.8. Окисно-відновні реакції 54 1.9. Класи неорганічних сполук 59 1.10. Хімія деяких елементів 69 1.11. Література 88 Розділ 2. Основи органічної хімії 2.1. Завдання, предмет і значення органічної хімії 89 2.2. Теоретичні засади органічної хімії 90 2.3. Основні класи органічних сполук 96 2.4. Література 109 Розділ 3. Основи аналітичної хімії 3.1. Завдання, предмет і значення аналітичної хімії 110 3.2. Пробовідбір та пробопідготовка 112 3.3. Якісний аналіз 118 3.4. Кількісний аналіз 131 3.5. Фізико-хімічні методи аналізу 138 3.6. Приклади використання деяких методів аналізу на практиці 148 3.7. Література 167 Розділ 4. Хімія навколишнього середовища 4.1. Охорона навколишнього середовища 168 4.2. Радіаційне забруднення 174 4.3. Небезпечність деяких неорганічних сполук 179 4.4. Органічна хімія і харчова промисловість 185 4.5. Органічна хімія і паливо 191 4.6. Органічна хімія і забруднення навколишнього середовища 194
ВСТУП Хімія – наука, яка вивчає склад, будову, властивості речовин, а також процеси перетворення одних речовин в інші. Використання для потреб людини природних ресурсів: руд, кам’яного вугілля, нафти, природного газу, вапняків, глин, піску – тісно пов’язано з їх хімічною переробкою. З природної сировини людина виробляє різноманітні речовини, які використовуються у всіх галузях техніки, в сільському господарстві, в побуті. Розробляються нові методи використання відходів виробництва та одержання різних матеріалів. Хімізація виробництва є однією з основних умов технічного прогресу. Використання нових досягнень хімії дозволяє значно підвищити виплавляння металів з руд, створювати сплави високої міцності та термостійкості, що необхідно для сучасного машино- та приладобудування. Розвиток нових галузей техніки, в тому числі атомної і космічної техніки, тісно пов’язано з використанням нових матеріалів, висококалорійного палива та ін. Зростає потреба в різних пластичних масах та синтетичних матеріалах, які у великих кількостях повинна виробляти хімічна промисловість. Впровадження в хімічну технологію принципово нових методів переробки сировини дозволило значно розширити виробництво багатьох цінних продуктів з нафтових та природних газів, кам’яного вугілля, води, повітря. Велика роль хімії у боротьбі за підвищення продуктивності сільського господарства. Використання мінеральних добрив дає можливість у декілька разів збільшити врожайність зернових і технічних культур. Широка хімізація сільського господарства дозволяє збільшити виробництво продуктів харчування. Дедалі ширше застосовують хімічні засоби боротьби зі шкідниками та хворобами сільськогосподарських культур. Разом з мінеральними отрутохімікатами використовуються синтетичні органічні речовини. Знання хімії, набуті у вищій школі, стають все більш потрібними у практичній діяльності еколога. Сучасна екологічна обстановка в Україні висунула ряд невідкладних завдань перед вищою школою. Головним завданням стало виховання молодого покоління, яке б вивело людство із стану глибокої екологічної кризи, в якій воно опинилося за браком знань і психологічною нездатністю дотримуватись законів розвитку природи і раціонально використовувати природні ресурси. Для формування вмінь розв’язувати ці проблеми в першу чергу слід озброїти майбутніх екологів знаннями з курсу хімії, навчити спрямовувати ці знання на побудову системи логічних міркувань, визначення раціональної послідовності дій. Крім того, треба формувати у них початкові знання з наукових основ сучасного хімічного виробництва та поняття про охорону природи від згубної дії на неї відходів хімічних виробництв, заміну невідновлюваних видів сировини і енергії нетрадиційними видами. Інтеграція базових знань з загальної, неорганічної, органічної та аналітичної хімії повинна бути основною складовою інтелекту, якою повинен володіти майбутній еколог.
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|