Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЭКОНОМИКО-МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И МОДЕЛИ

 

Суми - 2004


В учебном пособии приведены методические рекомендации по построению математических моделей и решению задач исследования операций, рассмотрены примеры решения задач, предложены задачи для самостоятельного решения.

Предлагаемое учебно-методическое пособие рекомендуется для использования в курсе "Экономико-математические методы и модели" для студентов экономических специальностей.

 

 

Табл.52. Ил.45. Библиогр.:18 назв.

 

 

Рецензенты:

 


СПИСОК ИСПОЛЬЗУЕМЫХ СОКРАЩЕНИЙ

1) ЛП – линейное программирование;

2) ЦФ – целевая функция;

3) ОДР – область допустимых решений;

4) РЗ – распределительная задача;

5) ТЗ – транспортная задача;

6) УЗ – управление запасами;

7) * – повышенная сложность вопроса или задачи.



Читайте також:

  1. Лекция 5. Методы проведения антимонопольной и конкурентной политики в зарубежных странах
  2. Математические модели задачи размещения
  3. Методы оценки персонала
  4. Методы очистки сточных вод.
  5. Методы расчета средней цены и индексная оценка динамики цен
  6. МЕТОДЫ СКОЛЬЗЯЩЕГО СРЕДНЕГО И ЭКСПОНЕНЦИАЛЬНОГО СГЛАЖИВАНИЯ
  7. Методы теоретического и эмпирического уровней научного познания
  8. Молекулярно-генетические методы.
  9. Общая форма записи модели задачи ЛП
  10. Отдельные представители. Методы идентификации.
  11. Поточные методы организации производства
  12. ТЕМА 1.5. МЕТОДЫ ОРГАНИЗАЦИИ НЕПОТОЧНОГО ПРОИЗВОДСТВА




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ ПО РЕШЕНИЮ ЗАДАЧ | СОДЕРЖАНИЕ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.