МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Значення, завдання, інформаційне забезпечення аналізу витрат на виробництво продукціїЗначення твору. Жанр. Ідея. Ритм. Образи. 3. Образотворчі засоби. Учні повинні знати послідовність (схему) операцій. Для унаочнення вчитель спершу сам може проаналізувати один із творів, що вивчається текстуально. Отже, система вивчення ліричного твору зумовлюється, по-перше, структурою його художньої тканини, і, по-друге, відповідним алгоритмом читацької роботи. Знаючи порядок виконання розумових дій у певній навчальній ситуації, учні матимуть змогу більше зосередитися на змісті художнього твору, вільніше висловлювати свої думки. Донести до свідомості учнів класу багатство ліричного твору зможе тільки той учитель, який на своїх уроках уміло поєднує художнє читання із вдумливим літературним аналізом, забезпечує єдність розумового й емоційного сприймання. Слід пам’ятати суттєву істину: ліричні твори сприймаються суб’єктивно.
Функціонування підприємства в умовах ринкової економіки актуалізує проблему раціонального витрачання ресурсів, докорінного поліпшення управління витратами для забезпечення конкурентоспроможності продукції. Витрати на виробництво продукції, робіт (послуг) є індикатором діяльності підприємства; збільшення витрат може означати як зміни ситуації на ринку, так і недоліки у процесі виробництва. За економічною сутністю витрати підприємства – це сукупність витрат живої та уречевленої праці на здійснення господарської діяльності підприємства, а за натурально-речовим складом - спожита частина матеріальних, трудових та фінансових ресурсів. НП(С)БУ 1 „Загальні вимоги до фінансової звітності” витрати підприємства визначаються як зменшення його економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов’язань, які призводять до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власниками). Поняття витрати є ширшим від поняття „собівартість”. У положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку (9 „Запаси”) під собівартістю розуміють вартісну оцінку продукції на базі вартості сировини, матеріалів, палива, енергії, праці та інших ресурсів, що споживаються в процесі її виробництва. При цьому розрізняють такі види собівартості: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг); собівартість реалізованих товарів; виробнича собівартість продукції (робіт, послуг). Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – це виражені у грошовій формі поточні витрати підприємства, безпосередньо пов’язані з виробництвом і реалізацією товарів, робіт, послуг. (Звіт про фінансові результати). Вона складається з: виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат. Виробнича собівартость продукції (робіт, послуг) містить: - прямі матеріальні витрати; - прямі витрати на оплату праці; - інші прямі витрати; - змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати. Витрати підприємства на виробництво продукції, виражені в грошовій формі, утворюють собівартість продукції. Витрати, які включаються до собівартості продукції, визначаються Національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (16 „Витрати”) та галузевими методичними рекомендаціями з питань планування, обліку і калькулювання готової, продукції (робіт, послуг). Слід розрізняти поняття „витрати виробництва” і „витрати підприємства”. Останнє поняття є ширшими, крім витрат виробництва (їх в термінології П(С)БО відповідають витрати операційної діяльності підприємства) містить витрати, пов’язані з надзвичайними подіями, фінансові витрати, витрати від участі в капіталі (інвестиційні витрати), інші витрати. Узагальнену інформацію про витрати підприємства відображено в рахунках бухгалтерського обліку класу 8 „Витрати за елементами” та класу 9 „Витрати діяльності”. Основні вимоги до визнання, складу та оцінки цих витрат викладено в П(С)БО 16 „Витрати”. Собівартість продукції, як синтетичний показник, відображає всі сторони господарської діяльності підприємства. Від рівня собівартості продукції при інших незмінних умовах залежить рівень прибутку. При проведенні аналізу необхідно розуміти, що собівартість продукції не мас єдиного об'єктивного значення. Її величина залежить від методики розрахунку. При одних і тих самих витратах, при однаковому обсязі виробництва, застосовуючи різну методику розрахунку. можна отримати різні значення собівартості. Чим економніше підприємство використовує матеріальні. трудові та фінансові ресурси при виготовленні продукції, виконанні робіт та наданні послуг, тим ефективніше здійснюється виробничий процес, тим більшим буде прибуток і рівень рентабельності продукції. Отже, собівартість є основним фактором ціноутворення і формування прибутку. Економічний аналіз витрат на виробництво (собівартості продукції) є важливим інструментом управління витратами, що дозволяє надати узагальнюючу оцінку ефективності використання ресурсів і визначити резерви збільшення прибутку та зниження ціни одиниці продукції. Метою аналізу витрат підприємства є оцінка рівня витрат, виявлення можливостей раціонального використання матеріальних, фінансових та трудових ресурсів, здійснення ефективного управління ними. Основними напрямами аналізу є: аналіз витрат звичайної діяльності (аналіз рівня та динаміки витрат звичайної діяльності; аналіз структури витрат звичайної діяльності та її зміни); аналіз операційних витрат (аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції; аналіз витрат за економічними елементами; аналіз операційних витрат за статтями калькулювання); аналіз виробничої собівартості продукції (аналіз прямих матеріальних витрат; аналіз прямих витрат на оплату праці; аналіз непрямих витрат). У процесі аналізу витрат підприємства вирішують такі основні завдання: - перевірка обґрунтованості прийнятих управлінських рішень щодо витрат підприємства; - оцінка виконання прийнятих рішень, під час якої виявляють відхилення фактичних витрат від планових (нормативних); - оцінка тенденцій зміни витрат підприємства, що дає змогу втручатися в процеси діяльності підприємства та оптимізувати їх; дослідження причин відхилення фактичних витрат від планових чи витрат попередніх періодів (оцінка впливу факторів на виявлені відхилення); виявлення резервів зниження витрат підприємства та розроблення заходів щодо їх мобілізації. Джерела інформації, що використовуються при проведенні аналізу витрат на виробництво, наведено в табл. 10.1. Таблиця 10.1. Читайте також:
|
||||||||
|