Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ринкова конкуренція

Процес суперництва між виробниками, постачальниками і покупцями товарів, за найвигідніші умови їх виробництва та реалізації, має позитивні і негативні наслідки.

В залежності від існуючих типів ринку розрізняють

Такі типи конкуренції

 

Досконала, чиста конкуренція – вільна конкуренція, коли існує підприємців здатних диктувати чи нав’язувати свої умови виробництва та реалізації товарів і послуг   Недосконала конкуренція – обмежена економічною владою небагатьох виробників, продавців на ринку, які диктують основні його параметри: об’єм товарів і послуг, якість, ціни і т.п.

 

 

Олігополістична конкуренція - незначна кількість учасників – виробників – продавців товарів та послуг   Монополістична конкуренція – складається із безлічі продавців і покупців, але угоди вони здійснюють не по єдиній ринковій ціні, а в широкому діапазоні цін

В сфері суспільного виробництва розрізняють: внутрігалузеву і міжгалузеву конкуренцію, в сфері маркетингу – функціональну, видову, предметну.

Існують два основних методи конкуренції: ціновий і неціновий.


Читайте також:

  1. А) Попит і пропозиція. Ринкова ціна.
  2. В) Конкуренція суть, форми.
  3. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  4. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  5. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  6. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  7. Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага
  8. Взаємодія попиту та пропозиції: ринкова рівновага.
  9. Графік 11. Ринкова рівновага
  10. Досконала конкуренція та ефективність
  11. Досконала та недосконала конкуренція.
  12. За організаційними формами виділяють такі типи сощально-трудових відносин: партнерство, патерналізм, конкуренція, солідарність, субсидіарність, дискримінація та конфлікт.




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми конкуренції | Г) Моделі і класифікація ринків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.