Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок 17 Вчимося виправляти помилки

На Землю Сонце шле привіт

Й тепло всьому живому.

І ми прийшли в цей дивний світ,

Щоб мудро жити в ньому.

А в світі стільки є чудес,

Ну, просто неможливо!

І з кожним днем такий прогрес!

А світ наш — справжнє диво!

Тому в нас сотні запитань,

Бо ж хочеться все знати!

Скрізь чудеса — куди не глянь,

І треба все пізнати!

  Хто питає, той не блудить. Свій розум май, а в людей питай. Одна голова добре, а дві — краще. Вчись пізнавати світ з маленьких літ. Хто багато читає, той багато знає.  
Безліч питань задаємо,

Щоб зрозуміло стало.

Бо ми мужнієм, ростемо,

А знаємо ще мало.

 

 

Людина — розумна істота.

 

Вона вміє мислити, вчитися, працювати, творити. І творить не тільки шедеври мистецтва, не тільки робить геніальні досягнення в науці та в промисловості, але людина творить і саму себе. Якою хоче, такою і може бути. Діти також можуть творити: малювати, робити щось своїми руками, вчаться бути гідними людьми, хоч це не завжди легко. Але у того, хто хоче і любить творити, завжди все виходить. Кожному хочеться зробити свій витвір якнайкраще.

Усе в житті починається з малого. От і ми починаємо творити з малого, з того, що нам під силу. А творити — це дуже цікаво і радісно, бо зразу бачиш результат своєї творчості. І це дуже радує.

«Кожен вчиться на своїх помилках» – цей вираз нам не раз повторювали з самого дитинства, але ж деякі помилки можуть і не дати нам шанс на виправлення. Найкращий спосіб виправити помилку – не робити її взагалі. Не дарма ж кажуть: «Сім раз відміряй – один відріж».

І в се ж таки помилки трапляються.

«Краще вчитися на чужих помилках».


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  3. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  4. ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
  5. Вчимося витрачати з розумом
  6. Вчимося приймати рішення
  7. Дівчинка Оля вивчила назви місяців, але плутає, до якої пори року вони належать. Виправте помилки.
  8. Знайдіть помилки у відповідності букв і цифр і виправте їх (А-…,Б-…,): вказати цифру помилкової ідеї
  9. Логічні помилки у пізнанні
  10. Логічні помилки, що трапляються в категоричних силогізмах.
  11. Логічні правила і помилки щодо аргументів.
  12. Логічні правила й помилки щодо демонстрації.




Переглядів: 1294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які помилки допускали герої казок? | Погані звички

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.