МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
УКРАЇНА МАЄ ТАЛАНТЛюдина, котра має здібності не такі високі, як у інших, може багато чого досягти, якщо працювати, працювати та ще раз працювати. Звісно, буває й таке, що хтось так собі вчився в школі, а досягнув набагато більшого, ніж ті, хто ночами сидів над підручниками. Кожна людина наділена талантом. Хтось понад, хтось менше. А є просто «улюбленці долі», але й таких людей дуже мало, й більшості усе-таки доводитися докладати багато зусиль у тому, щоб впевнено «триматись на ногах». Якщо не працювати над розвитком свого таланту, то так можна загубити й сам талант. Притча Про заритий у землю талант
Один володар, вирушаючи у подорож до іншої країни, покликав рабів своїх і кожному доручив майно своє: одному дав п’ять талантів, другому два, іншому один, кожному по силі його і рушив у путь. Раб, який отримав п’ять талантів, пішов, уклав їх у справу і надбав другі п’ять талантів. Так само зробив і другий раб. А той, що отримав один талант, пішов і закопав його в землю. По довгім часі, приходить володар рабів тих і вимагає у них звіту. І підійшов раб, що отримав п’ять талантів, приніс інші п’ять талантів і каже: - Володарю! П’ять талантів ти дав мені – всі інші п’ять талантів я надбав на них. Володар каже: - Гаразд, добрий і вірний рабе! У малому ти був вірним, і у великому я порадію за тебе. Так само зробив і другий раб. Підійшов до володаря і той раб, що отримав один талант. Він сказав: - Володарю! Я знав про тебе, що ти чоловік жорстокий, жнеш де не сіяв, і збираєш де не розкидав. І побоявшись загубити талант я пішов і зарив його у землю. Ось тобі твоє. Володар сказав йому у відповідь: - Підступний ти рабе та лінивий! Тож візьміть у нього талант, а тим, хто вміло використав свій талант, дайте ще десять, бо всякому імущому дасться і примножиться, а у неімущого відбереться й те, що має. А негідного раба викиньте у темряву…
Загадка «Де найбагатше місце на землі?» Відгадка « Кладовище» ВИСЛОВИ МІРКУВАННЯ Чому?
ОБМІН ДУМКАМИ Як вигадаєте, в чому ваша унікальність? У чому ви найкращі? Що приносить вам таке задоволення, що ви готові довго цим займатися? Що ви можете запропонувати іншим з урахуванням своєї унікальності? Кому може бути корисним те, що виробите насправді добре? Читайте також:
|
||||||||||
|