МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
УКРАЇНА МАЄ ТАЛАНТЛюдина, котра має здібності не такі високі, як у інших, може багато чого досягти, якщо працювати, працювати та ще раз працювати. Звісно, буває й таке, що хтось так собі вчився в школі, а досягнув набагато більшого, ніж ті, хто ночами сидів над підручниками. Кожна людина наділена талантом. Хтось понад, хтось менше. А є просто «улюбленці долі», але й таких людей дуже мало, й більшості усе-таки доводитися докладати багато зусиль у тому, щоб впевнено «триматись на ногах». Якщо не працювати над розвитком свого таланту, то так можна загубити й сам талант. Притча Про заритий у землю талант
Один володар, вирушаючи у подорож до іншої країни, покликав рабів своїх і кожному доручив майно своє: одному дав п’ять талантів, другому два, іншому один, кожному по силі його і рушив у путь. Раб, який отримав п’ять талантів, пішов, уклав їх у справу і надбав другі п’ять талантів. Так само зробив і другий раб. А той, що отримав один талант, пішов і закопав його в землю. По довгім часі, приходить володар рабів тих і вимагає у них звіту. І підійшов раб, що отримав п’ять талантів, приніс інші п’ять талантів і каже: - Володарю! П’ять талантів ти дав мені – всі інші п’ять талантів я надбав на них. Володар каже: - Гаразд, добрий і вірний рабе! У малому ти був вірним, і у великому я порадію за тебе. Так само зробив і другий раб. Підійшов до володаря і той раб, що отримав один талант. Він сказав: - Володарю! Я знав про тебе, що ти чоловік жорстокий, жнеш де не сіяв, і збираєш де не розкидав. І побоявшись загубити талант я пішов і зарив його у землю. Ось тобі твоє. Володар сказав йому у відповідь: - Підступний ти рабе та лінивий! Тож візьміть у нього талант, а тим, хто вміло використав свій талант, дайте ще десять, бо всякому імущому дасться і примножиться, а у неімущого відбереться й те, що має. А негідного раба викиньте у темряву…
Загадка «Де найбагатше місце на землі?» Відгадка « Кладовище» ВИСЛОВИ МІРКУВАННЯ Чому?
ОБМІН ДУМКАМИ Як вигадаєте, в чому ваша унікальність? У чому ви найкращі? Що приносить вам таке задоволення, що ви готові довго цим займатися? Що ви можете запропонувати іншим з урахуванням своєї унікальності? Кому може бути корисним те, що виробите насправді добре? Читайте також:
|
||||||||||
|