Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Не знаючи броду, не лізь у воду.

Обережність Назарій Андрійчук

 

Ви не вірте тій людині

Вперше бачачи її,

Перші враження є хибні,

Їх багато на землі.

 

Друг є той – хто зрозуміє,

Другом не спішіть назвати,

Друг – це той, хто радість сіє,

Завжди зможе виручати.

 

І людей ви розрізняйте,

Люди є хороші й злі,

Все, для блага, додавайте,

І все буде у добрі.

«Хто серед вас мудрий і має розуміння? Нехай своєю доброю поведінкою покаже, якими насправді є його вчинки, і зробить це з лагідністю, котра властива мудрості» (ЯК. 3:13).

 

 


Ви вже дізналися, що оцінюючи вчинки, ми співставляємо їх із моральними чеснотами. Проте часто буває так, що ми чинимо зло, зовсім не бажаючи того. Інколи це трапляється тому, що ми ображені, засмучені, маємо поганий настрій. Кожному з вас напевно, відомо, що іноді, прагнучи зробити добро, ми лише завдаємо людям зайвого клопоту.

Причиною багатьох наших помилок є невміння передбачати наслідки своїх вчинків та невміння керувати собою. Охоплені люттю, роздратуванням, почуваючись ображеними, люди не здатні до поміркованих учинків. Недарма кажуть: «Лиха іскра і поле спалить, і сама пропаде».

 

Вчинки - це наші дії. Оскільки людське життя складається з різноманітних дій (ми навчаємося, спілкуємося, працюємо), то всі ці дії в широкому значенні і є нашими вчинками. Саме тому кажуть: «Людина є тим, що вона чинить». Зрозуміти це твердження допоможе приклад. Ви всі добре знаєте, що навчання є складною, відповідальною справою. Воно вимагає від кожного сумління, працьовитості, наполегливості, завзяття. Однак про те, якими ви є учнями, судять не з вашого розуміння названих рис, а з того, як саме ви навчаєтеся. Тобто вчинки - це не думки, наміри, бажання, а реальні дії. Пригадуєте казку про Буратіно? Ляльковий хлопчик бажав своєму таткові лише добра, проте увесь час робив шкоду. Його наміри і вчинки були протилежними.

 

РОБОТА В ГРУПАХ Оберіть одну з наведених ситуацій та продумайте відповідь на поставлене до неї запитання.

 

 

Марійка часто пропускає уроки. Її сварять учителі та класний керівник. Марійчина однокласниця Ганнуся дуже переймається проблемами Марійки, однак ніколи нічого їй не каже, оскільки вважає, що це - особиста справа дівчини й не треба втручатися.


Читайте також:

  1. Відділення не має права залишати позицію, яку займає, і відходити без наказу командира взводу.
  2. Втрати енергії вздовж круглого трубопроводу. Формула Пуазейля і коефіцієнт Дарсі.
  3. Галузь застосування гідроприводу.
  4. Знаючи n і відстань між вертикальними електродами, вираховують довжи1
  5. Класифікація і призначення окремих елементів гідроприводу.
  6. Наприклад, працівник міліції, знаючи про злочин, що готується, його не припиняє, хоча зобов'язаний був це зробити, а тому злочин вчинюється.
  7. Перевірка міцності швів трубопроводу.
  8. Приклад схеми включення електроприводу.
  9. Соціальний працівник як суб’єкт технології соціального супроводу.
  10. Умови та принципи реалізації соціального супроводу.




Переглядів: 1514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обережним бути не завадить | Чи погоджуєтеся ви з такою позицією Ганнусі? Якби ви чинили в такій ситуації?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.