МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 5. Формування креативного середовища в органі-….зації……………………………………………………………………………..120 5.1. Креативний менеджмент як наука та вид діяльності…..120 5.2. Розвиток системи креативного менеджменту в організації…....120 5.2.1. Креативність – погляд американського менеджменту… ..12 5.3. Принципи формування системи креативного менедж- менту……………………………………………………... 126 5.4. Зовнішні бар’єри прояву креативності в організації…... 131 5.4.1. Зовнішнє середовище…………………………………….. 132 5.4.2. Синдроми поведінки……………………………………... 132 5.4.3. Синдроми здібностей……………………………………. 132 5.4.4. Синдроми переконань……………………………………. 132 5.4.5. Синдроми особистісні……………………………………. 133 5.4.6. Як зруйнувати бар’єри творчого мислення або мінімізу- 5.5. Адаптувати старе або винайти нове…………………….. 135 Запитання для повторення та обговорення…………….. 137 ТЕМА 6. Створення творчого потенціалу в організаціях…… 138 6.1. Як створити креативну організацію?................................ 138 6.2. Принципи побудови структури креативної організації……………………………………………….... 140 6.3. Види організаційних структур і креативність………….. 143 6.3.1. Бюрократична організація……………………………….. 143 6.3.2. Матрична структура організації………………………… 144 6.3.3. Неформальні структури – ключ до креативності………. 145 6.3.4. Структури, що активізують креативність………………. 146 6.4. Культура креативної організації………………………… 151 6.4.1. Модель організаційної культури Хенді………………… 152 6.4.2. Сильна чи слабка культура?............................................... 154 6.4.3. Що таке креативна культура?............................................ 154 6.4.4. Необхідність конфлікту………………………………….. 155 6.5. Навички і ресурси………………………………………... 158 6.5.1. Як залучати творчих людей і творити привабливих особистостей?..................................................................... 158 6.5.2. Інструменти розвитку креативності…………………….. 160 6.5.3. Створення клімату, в якому креативність є способом життя………………………………………………………. 162 6.5.4. Роль людських ресурсів………………………………….. 162 6.5.5. Управління інформацією і креативністю……………….. 164 6.6. Організація, що навчається……………………………… 166 Запитання для повторення та обговорення…………….. 170 ТЕМА 7. Креативні ролі в професійній діяльності менеджера………………………………………………... 172 7.1. Творча робота менеджера і підлеглого…………………. 172 7.2. Вплив лідерства на креативний потенціал менеджера… 177 7.3. Ефективне лідерство в сучасному бізнес-середовищі…. 185 7.4. Навчання та зміни………………………………………... 190 7.5. Тренінг і коучинг – нові технології навчання 7.6. Як креативність пов’язана з навчанням та змінами?…. 196 Запитання для повторення та обговорення ..………….. 200 ТЕМА 8. Технологія прийняття та реалізації креативних управлінських рішень………………………………… 201 8.1. Сутність та особливості креативних управлінських рішень……………………………………………………….. 201 8.2. Умови розробки і прийняття управлінських рішень, які ґрунтуються на досвіді та судженнях…………………… 206 8.3. Інтуїтивні управлінські рішення………………………… 209 8.4. Методи пошуку і прийняття креативних управлінських рішень…………………………………………………….. 210 Запитання для повторення та обговорення…………….. 213 ТЕМА 9. Мотивування творчості………………………….......... 214 9.1. Значення людського фактора в управлінні організацією……… 214 9.2. Мотивування творчого вирішення проблем, генеруван- ня та реалізації нових ідей…...……………………..……. 216 9.3. Творчість як потужний засіб мотивації…..………………220 Запитання для повторення та обговорення……………... 221 Теми рефератів…………………………………………… 222 Тестові завдання до змістового модуля 2………………. 223 КОРОТКИЙ ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК…………….. 236 Читайте також:
|
||||||||
|