Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 5. Формування креативного середовища в органі-

….зації……………………………………………………………………………..120

5.1. Креативний менеджмент як наука та вид діяльності…..120

5.2. Розвиток системи креативного менеджменту в організації…....120

5.2.1. Креативність – погляд американського менеджменту… ..12
5.2.2. Модель чотирьох Р…………………………………….. 125

5.3. Принципи формування системи креативного менедж-

менту……………………………………………………... 126

5.4. Зовнішні бар’єри прояву креативності в організації…... 131

5.4.1. Зовнішнє середовище…………………………………….. 132

5.4.2. Синдроми поведінки……………………………………... 132

5.4.3. Синдроми здібностей……………………………………. 132

5.4.4. Синдроми переконань……………………………………. 132

5.4.5. Синдроми особистісні……………………………………. 133

5.4.6. Як зруйнувати бар’єри творчого мислення або мінімізу-
вати їхній вплив?................................................................ 134

5.5. Адаптувати старе або винайти нове…………………….. 135

Запитання для повторення та обговорення…………….. 137

ТЕМА 6. Створення творчого потенціалу в організаціях…… 138

6.1. Як створити креативну організацію?................................ 138

6.2. Принципи побудови структури креативної організації……………………………………………….... 140

6.3. Види організаційних структур і креативність………….. 143

6.3.1. Бюрократична організація……………………………….. 143

6.3.2. Матрична структура організації………………………… 144

6.3.3. Неформальні структури – ключ до креативності………. 145

6.3.4. Структури, що активізують креативність………………. 146

6.4. Культура креативної організації………………………… 151

6.4.1. Модель організаційної культури Хенді………………… 152

6.4.2. Сильна чи слабка культура?............................................... 154

6.4.3. Що таке креативна культура?............................................ 154

6.4.4. Необхідність конфлікту………………………………….. 155

6.5. Навички і ресурси………………………………………... 158

6.5.1. Як залучати творчих людей і творити привабливих особистостей?..................................................................... 158

6.5.2. Інструменти розвитку креативності…………………….. 160

6.5.3. Створення клімату, в якому креативність є способом життя………………………………………………………. 162

6.5.4. Роль людських ресурсів………………………………….. 162

6.5.5. Управління інформацією і креативністю……………….. 164

6.6. Організація, що навчається……………………………… 166

Запитання для повторення та обговорення…………….. 170

ТЕМА 7. Креативні ролі в професійній діяльності менеджера………………………………………………... 172

7.1. Творча робота менеджера і підлеглого…………………. 172

7.2. Вплив лідерства на креативний потенціал менеджера… 177

7.3. Ефективне лідерство в сучасному бізнес-середовищі…. 185

7.4. Навчання та зміни………………………………………... 190

7.5. Тренінг і коучинг – нові технології навчання
менеджерів………………………………………………... 193

7.6. Як креативність пов’язана з навчанням та змінами?…. 196

Запитання для повторення та обговорення ..………….. 200

ТЕМА 8. Технологія прийняття та реалізації креативних управлінських рішень………………………………… 201

8.1. Сутність та особливості креативних управлінських рішень……………………………………………………….. 201

8.2. Умови розробки і прийняття управлінських рішень, які ґрунтуються на досвіді та судженнях…………………… 206

8.3. Інтуїтивні управлінські рішення………………………… 209

8.4. Методи пошуку і прийняття креативних управлінських рішень…………………………………………………….. 210

Запитання для повторення та обговорення…………….. 213

ТЕМА 9. Мотивування творчості………………………….......... 214

9.1. Значення людського фактора в управлінні організацією……… 214

9.2. Мотивування творчого вирішення проблем, генеруван- ня та реалізації нових ідей…...……………………..……. 216

9.3. Творчість як потужний засіб мотивації…..………………220

Запитання для повторення та обговорення……………... 221

Теми рефератів…………………………………………… 222

Тестові завдання до змістового модуля 2………………. 223

КОРОТКИЙ ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК…………….. 236


Читайте також:

  1. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  2. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  3. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  4. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз внутрішнього середовища підприємства
  11. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  12. Аналіз зовнішнього середовища




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.