Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести до теми 4

1. Визначення терміна «латеральне мислення» включає:

а) пошук рішення проблем неортодоксальним та нелогічним методом;

б) сукупність вроджених компонентів поведінки і психіки людини;

в) створення нових предметів техніки і технології з природних речовин.

2. Логічне мислення на відміну від латерального…

а) використовує щасливий випадок;

б) сконцентроване на пошуку рішень;

в) реакція організму у відповідь на несподівану та напружену ситуацію.

3. Латеральне мислення на відміну від логічного…

а) аналітичне та регресивне;

б) вибирає та оцінює явища, виходячи з їхньої відповідності встановленим нормам;

в) провокаційне і спрямоване на перспективу.

4. Гіпотеза – це:

а) припущення про те, що представляє собою початковий проект, а також вказує напрямок дій;

б) акт мислення, що відображає зв’язки, відносини речей;

в) бажання, інтерес, порив.

5. Ідея – це:

а) дії, що ґрунтуються на умовних зв’язках, які функціонують автоматично;

б) форма духовно-пізнавального вираження певних закономірних зв’язків та взаємин зовнішнього середовища, спрямованих на його перетворення;

в) сукупність вроджених компонентів поведінки і психіки людини.

6. Ідея має новизну, якщо вона…

а) проходить два етапи: генерування та оцінювання ідеї;

б) якщо її можна назвати креативною;

в) якщо вона пропонує нові процеси, концепції, способи і матеріали.

7. З практичної точки зору ідея вважається оригінальною, якщо…

а) подібної до неї немає серед відомих людям, що працюють у відповідній галузі;

б) вона виявляє схильність людини до творчості;

в) об’єднує багато елементів в одну систему.

8. Метод мозкового штурму дозволяє:

а) визначити, наскільки ідея відповідає «правилам гри»;

б) виявити альтернативу розвитку подій та ситуацій, вибрати можливі шляхи та засоби для вирішення проблемної ситуації;

в) керівнику сформувати групи експертів.

9. Метод евристичного прогнозування служить для…

а) свідомої саморегуляції людиною діяльності і поведінки, що забезпечує подолання труднощів при досягненні цілей;

б) вирішення дослідницьких задач;

в) створення уявлення про перспективи розвитку науки і техніки на основі систематизованого опрацювання прогнозних оцінок.

10. Теорія вирішення дослідницьких задач дозволяє…

а) застосовувати принципово новий підхід до генерування ідей;

б) оцінювати явища, виходячи з їхньої відповідності встановленим нормам;

в) виявити альтернативу розвитку подій або ситуацій.

 

 


ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. Формування креативної

Організації

ТЕМА 5. Формування креативного середовища


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Беззондові (непрямі) тести.
  3. Відповіді на тести модуля ІІ.
  4. Завдання, вправи, тести
  5. Завдання, вправи, тести
  6. Завдання, вправи, тести
  7. Завдання, вправи, тести
  8. Контрольні відповіді на тести
  9. Короткострокові тести
  10. Программа внешнего независимого тестирования 2012 года (ЗНО 2012) по истории Украины Часть первая
  11. Тема 7. Тестирование в практике
  12. Тести 1-1. Альтернативні тестові завдання




Переглядів: 580

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до теми 3 | В організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.