Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести до теми 3

1. Під особистістю слід розуміти:

а) цілісність вроджених і набутих психічних властивостей, які характеризують індивіда, що робить його унікальним;

б) свідому саморегуляцію людиною діяльності і поведінки, що забезпечує подолання труднощів при досягненні цілей;

в) діяльність, яка полягає в обміні інформацією між людьми.

2. До основних ознак особистості відносяться:

а) системний детермінізм, механічний детермінізм;

б) цілеспрямованість, воля, свідомість, мовні здібності;

в) бажання, інтерес, порив, переконання, світогляд.

3. Креативність особистості – це…

а) сукупність природних компонентів поведінки і психіки людини;

б) здатність мозку відображати об’єктивну дійсність у формі відчуттів, уявлень, думок;

в) схильність людини до творчості, пов’язаної зі створенням матеріально-духовних цінностей, які мають яскраво виражене суспільне значення.

4. Креативне мислення – це…

а) вид інтелектуальної діяльності, спрямований на образно-творче осмислення та узагальнення реальності, на вирішення творчих задач;

б) гармонійні форми енергії та інформації, сили людини, з допомогою яких вона здатна винаходити і створювати художні образи;

в) процес і результат виявлення того, що існує в природі, суспільстві або людині.

5. Духовність – це…

а) акт мислення, що відображає зв’язки, відносини речей;

б) гармонійні форми енергії та інформації, сили людини, якими вона здатна винаходити, відкривати і створювати художні образи;

в) створення нових предметів, техніки і технології з природних речовин.

6. Творчій особистості притаманні:

а) ірраціональна воля, системний детермінізм, переконання;

б) сукупність природних компонентів поведінки і психіки людини;

в) неабияка енергія, завзятість, наполегливість, сміливість, впевненість.

7. Творчість – це…

а) діяльність, результатом якої є створення індивідуально нового, неповторного, оригінального;

б) діяльність, яка полягає в обміні інформацією між людьми;

в) дії, що ґрунтуються на умовних зв’язках, які функціонують автоматично.

8. Зв’язок між особою і творчістю визначається терміном:

а) інстинкт;

б) потенціал;

в) інтелект.

9. Спілкування – це…

а) свідома саморегуляція людиною діяльності та поведінки, що забезпечує подолання труднощів при досягненні цілей;

б) акт мислення, що відображає зв’язки, відносини речей;

в) взаємодія (інтерактивна), породжена потребами в сумісній діяльності, спрямована на суттєву зміну стану, поведінки партнера чи групи людей.

10. Творчий потенціал – це…

а) якість людини, за допомогою якої реалізується наявна і можлива діяльність у формі праці, пізнання і спілкування; зміст і характер її відзначаються новизною;

б) цілісність вроджених і набутих психічних властивостей, які характеризують індивіда, що робить його унікальним;

в) сукупність вроджених компонентів поведінки і психіки людини.

11. Інтуїція – це…

а) дії, що ґрунтуються на умовних зв’язках, які функціонують автоматично;

б) спосіб одержання інформації про оточення, яка не відчувається прямо ні органами чуттів, ні розумом;

в) реакція організму у відповідь на несподівану та напружену ситуацію.


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Беззондові (непрямі) тести.
  3. Відповіді на тести модуля ІІ.
  4. Завдання, вправи, тести
  5. Завдання, вправи, тести
  6. Завдання, вправи, тести
  7. Завдання, вправи, тести
  8. Контрольні відповіді на тести
  9. Короткострокові тести
  10. Программа внешнего независимого тестирования 2012 года (ЗНО 2012) по истории Украины Часть первая
  11. Тема 7. Тестирование в практике
  12. Тести 1-1. Альтернативні тестові завдання




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до теми 2 | Тести до теми 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.