Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести до теми 2

1. Мислення – це:

а) процес відображення людиною предметів і явищ об’єктивної дійсності в їхніх властивостях, зв’язках та відносинах;

б) форма організації психологічної діяльності людини, яка полягає в спрямованості й зосередженості свідомості на об’єктах;

в) другий критичний період у психічному розвитку дитини.

2. В поняттях «мислення» та «інтелект» спільним є:

а) зосередження свідомості людини на певному об’єкті;

б) теоретичне мислення, що спирається на теоретичний інтелект;

в) проблема мотивів поведінки.

3. До видів мислення відносять:

а) штучний інтелект;

б) аналіз, синтез, порівняння та узагальнення;

в) наочно-дійове мислення.

4. До основних видів мислення не відносяться:

а) наочно-образне мислення;

б) словесно-логічне мислення;

в) інтелектуальні властивості особистості.

5. Які ви знаєте мисленнєві операції?

а) аналіз, синтез, порівняння, абстрагування та узагальнення;

б) словесно-логічні, емоційні, образні;

в) оперативний образ.

6. Оперативне мислення – це:

а) психічний процес створення образів предметів та явищ;

б) розв’язування задач на базі моделювання оператором об’єктів діяльності;

в) теоретичний аналіз, який дає змогу визначити властивість предметів і явищ.

7. Оперативний образ – це:

а) образна інформація про об’єкт, яка відображена у свідомості;

б) відображення цілісних предметів і явищ при безпосередній дії подразників на органи чуття;

в) інтелектуальна діяльність щодо розв’язування професійних задач.

8. Інтуїтивне мислення – це мислення, що…

а) здійснюється дуже швидко і не має чітко виражених етапів, мінімально усвідомлене;

б) сприяє подоланню негативних емоцій та психологічному оздоровленню людини;

в) співіснує з наочно-дійовим і вербальним та має важливе навантаження в системі інтелекту.

9. Які три рівні інтелектуальної активності ви знаєте?

а) стимульно-продуктивний, евристичний і креативний;

б) риторичні проблеми, постановка проблеми і засоби вирішення проблем;

в) аналітичне, творче та інтуїтивне мислення.

10. Когнітолог – це…

а) спеціаліст з психології мислення;

б) інтелектуальний інтерфейс;

в) спеціаліст в галузі штучного інтелекту.

11. Які інтелектуальні властивості особистості, що зумовлюють продуктивність мислення, його творчий характер?

а) дискурсивне, аналітичне та репродуктивне мислення;

б) швидкість, глибина, широта, самостійність і гнучкість мислення;

в) саногенне та патогенне мислення.

12. Мисленнєві дії – це дії з…

а) аналізу, синтезу і порівняння;

б) теоретичного розв’язування творчих задач;

в) об’єктами, що відображені в образах, уявленнях та поняттях.

13. Саногенне мислення сприяє:

а) подоланню негативних емоцій та психологічному оздоровленню людини;

б) нервовому збудженню та психологічному зриву;

в) посиленню напруженості та виникненню психічних розладів.

14. Патогенне мислення сприяє:

а) розвитку творчого мислення;

б) посиленню напруженості та виникненню психічних розладів;

в) подоланню негативних емоцій та психологічному оздоровленню людини.

15. За новизною та оригінальністю мислення буває:

а) наочно-образне;

б) словесно-логічне;

в) репродуктивне і продуктивне (творче).

16. За характером завдань мислення буває:

а) теоретичне і практичне;

б) репродуктивне;

в) дискурсивне.

17. До індивідуальних особливостей мислення відноситься:

а) практичне мислення;

б) самостійність, глибина, широта тощо;

в) розвиток негативних емоцій.

18. З яких послідовних етапів складається метод вирішення творчих задач?

а) самостійність, глибина, широта;

б) продуктивне і репродуктивне, теоретичне і практичне мислення;

в) визначення проблеми, генерування ідей, відбір ідей та реалізація рішення.

19. Конвергентне мислення – це:

а) глибоке вникнення в суть проблеми, детальне вивчення її змісту;

б) процес відображення людиною предметів і явищ об’єктивної дійсності в їхніх властивостях, зв’язках та відносинах;

в) погляд на проблему з різних точок зору.

20. Дивергентне мислення – це:

а) форма організації психічної діяльності людини, яка полягає в спрямованості й зосередженості свідомості на об’єктах;

б) погляд на проблему з різних точок зору;

в) конструктивна критика та «доросла» манера поведінки.

 


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Беззондові (непрямі) тести.
  3. Відповіді на тести модуля ІІ.
  4. Завдання, вправи, тести
  5. Завдання, вправи, тести
  6. Завдання, вправи, тести
  7. Завдання, вправи, тести
  8. Контрольні відповіді на тести
  9. Короткострокові тести
  10. Программа внешнего независимого тестирования 2012 года (ЗНО 2012) по истории Украины Часть первая
  11. Тема 7. Тестирование в практике
  12. Тести 1-1. Альтернативні тестові завдання




Переглядів: 1774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до теми 1 | Тести до теми 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.