Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести до теми 1

1. К. Спідмен визначив креативність як…

а) силу людського розуму, яка створює новий зміст шляхом зміни і створення нових зв’язків;

б) відображення цілісних предметів і явищ при безпосередній дії подразників на органи чуття;

в) сукупність цілеспрямованих дій і вчинків керівників підприємства.

2. На думку Е. Торренса, креативність – це…

а) акумулювання ідеї щодо вирішення виробничо-господарських проблем;

б) загальна здатність, яка базується на констеляції загального інтелекту;

в) енергійні зусилля, спрямовані на досягнення раціональної мети.

3. «Креативність», за визначенням Сімпсона, – це…

а) свідома саморегуляція людиною діяльності і поведінки;

б) сукупність дозвільно-розпорядницьких управлінських відносин між керівником і підлеглим;

в) здатність до руйнування загальноприйнятого, звичного порядку руху ідей в процесі мислення.

4. Дж. Гілфорд виділив наступні властивості творчого мислення:

а) побіжність, гнучкість, оригінальність;

б) новизна, комфортність, складність;

в) контекст і обмеження, еволюції і революції.

5. Які компоненти включає зміст терміна «креативність»?

а) системне і стратегічне, конвергентне і дивергентне мислення;

б) компетентність, здатність до творчого мислення, мотивація;

в) пізнання, свідомість, інстинкт тощо.

6. Зовнішня мотивація – це…

а) сума знань, якими володіє працівник;

б) підсистема інноваційного менеджменту;

в) стимулювання працівника ззовні.

7. Системний підхід до трактування поняття «креативний менеджмент» – це…

а) підсистема інноваційного менеджменту, яка передбачає забезпечення здатності суб’єктів управління висувати та розвивати нові ідеї, що набувають форми наукової або технологічної інформації;

б) здатність продукувати велику кількість ідей;

в) сукупність дозвільно-розпорядницьких управлінських відносин між керівником і підлеглим.

8. Функціональний підхід до визначення терміна «креативний менеджмент» – це…

а) здатність системи продукувати незвичайні, нестандартні, оригінальні ідеї;

б) конкретна функція менеджменту, яка спрямована на забезпечення здатності суб’єктів управління пропонувати і розвивати нові ідеї;

в) цілеспрямовані дії та вчинки керівників підприємств, направлені на акумулювання креативних ідей.

9. Ситуаційний підхід до визначення терміна «креативний менеджменту» – це…

а) здатність системи детально розробляти ідеї, що зародилися;

б) підсистема інноваційного менеджменту, яка передбачає забезпечення здатності суб’єкта управління висувати і розвивати нові ідеї;

в) сукупність сприятливих умов та обставин, які створюють керівники підприємств для творчого розвитку трудового колективу з метою акумулювання креативних ідей.

10. Поведінковий підхід до визначення терміна «креативний менеджмент» – це…

а) сукупність цілеспрямованих дій і вчинків керівників підприємств, направлених на акумулювання креативних ідей щодо вирішення виробничо-господарських проблем, подолання інших наслідків;

б) здатність системи застосовувати різноманітні стратегії при вирішенні проблем;

в) конкретна функція менеджменту, яка спрямована на забезпечення здатності суб’єкта управління пропонувати і розвивати нові ідеї.

11. Адміністративний підхід до визначення поняття «креативний менеджмент» – це…

а) сукупність цілеспрямованих ідей і вчинків керівників підприємств, направлених на акумулювання креативних ідей;

б) сукупність дозвільно-розпорядницьких, спонукальних та інших управлінських відносин між керівниками і підлеглими на предмет встановлення цілей щодо пошуку креативних ідей;

в) здатність системи продукувати велику кількість ідей.

12. Креативність – це…

а) наявність зв’язків між елементами сукупності;

б) цілісність природних і набутих психічних властивостей;

в) творчість, новизна, наукова або технологічна інформація.



Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Беззондові (непрямі) тести.
  3. Відповіді на тести модуля ІІ.
  4. Завдання, вправи, тести
  5. Завдання, вправи, тести
  6. Завдання, вправи, тести
  7. Завдання, вправи, тести
  8. Контрольні відповіді на тести
  9. Короткострокові тести
  10. Программа внешнего независимого тестирования 2012 года (ЗНО 2012) по истории Украины Часть первая
  11. Тема 7. Тестирование в практике
  12. Тести 1-1. Альтернативні тестові завдання




Переглядів: 1237

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | Тести до теми 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.