МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Взаємозв’язок між балансом і рахунками.Актуальність теми: Тема розкриває значення бухгалтерських рахунків при веденні бухгалтерського обліку. Студентам пропонується вивчити види рахунків, їх будову та особливості відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку.. Навчальні цілі: Повинні знати: для чого призначені рахунки в бухгалтерському обліку; як побудовані рахунки бухгалтерського обліку; які відмінності між активними та пасивними рахунками; що таке сальдо, як підраховуються обороти по рахунку; що таке синтетичні рахунки і синтетичний облік; яке значення відіграють аналітичні рахунки і для чого вони потрібні; в чому полягає суть класифікації рахунків за їх економічним змістом; як класифікують рахунки бухгалтерського обліку за їх призначенням та структурою; що таке позабалансові рахунки і для чого вони призначені; в чому полягає суть подвійного запису операцій на рахунках і яке його значення; що розуміють під кореспонденцією рахунків; для чого призначені оборотні відомості; які існують види оборотних відомостей та в чому полягає їх різниця Повинні вміти:давати характеристику активних та пасивних рахунків; відображати господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку; визначати дебетовий і кредитовий обороти та сальдо на активних та пасивних рахунках бухгалтерського обліку; використовувати рахунки бухгалтерського обліку за їх призначенням і побудовою; складати кореспонденції рахунків; складати оборотно-сальдові відомості по синтетичних і аналітичних рахунках; складати шахову оборотну відомість. Рекомендована література: 1. Бутинець Т.А., Чижевська Л.В., Береза С.Л. Бухгалтерський облік. Навчальний посібник. / За ред. проф. Ф.Ф.Бутинця. Житомир: ЖІТІ, 2000. – с.79-98, 103-124 2. Бутинець Ф.Ф. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. / Вид. 2-е, доп. і перероб. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – с. 122-211. 3. Бутинець Ф.Ф. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. / з-є вид., доп. і перероб. – Житомир: ПП “Рута”, 2003. – с. 93-175 4. Бухгалтерський облік: концептуальні основи теорії. Навчально-практичний посібник / Під заг. ред. Сопко В.В. – ТОВ “Видавничий дім “Професіонал”, Київ, 2004. – с.41-59 5. Ткаченко Н.М. Бухгалтерський фінансовий облік на підприємствах України: Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. – 6-те вид. – К:А. С. К., 2001. – с.48-71 6. Швець В.Г. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. – К.: Знання, 2004.– с.96-119 7. Чебанова Н.В., Василенко Ю.А. бухгалтерський фінансовий облік: Посібник. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2002. –с.36-92 МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Читайте також:
|
||||||||
|