МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Взаємозв’язок між балансом і рахунками.Актуальність теми: Тема розкриває значення бухгалтерських рахунків при веденні бухгалтерського обліку. Студентам пропонується вивчити види рахунків, їх будову та особливості відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку.. Навчальні цілі: Повинні знати: для чого призначені рахунки в бухгалтерському обліку; як побудовані рахунки бухгалтерського обліку; які відмінності між активними та пасивними рахунками; що таке сальдо, як підраховуються обороти по рахунку; що таке синтетичні рахунки і синтетичний облік; яке значення відіграють аналітичні рахунки і для чого вони потрібні; в чому полягає суть класифікації рахунків за їх економічним змістом; як класифікують рахунки бухгалтерського обліку за їх призначенням та структурою; що таке позабалансові рахунки і для чого вони призначені; в чому полягає суть подвійного запису операцій на рахунках і яке його значення; що розуміють під кореспонденцією рахунків; для чого призначені оборотні відомості; які існують види оборотних відомостей та в чому полягає їх різниця Повинні вміти:давати характеристику активних та пасивних рахунків; відображати господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку; визначати дебетовий і кредитовий обороти та сальдо на активних та пасивних рахунках бухгалтерського обліку; використовувати рахунки бухгалтерського обліку за їх призначенням і побудовою; складати кореспонденції рахунків; складати оборотно-сальдові відомості по синтетичних і аналітичних рахунках; складати шахову оборотну відомість. Рекомендована література: 1. Бутинець Т.А., Чижевська Л.В., Береза С.Л. Бухгалтерський облік. Навчальний посібник. / За ред. проф. Ф.Ф.Бутинця. Житомир: ЖІТІ, 2000. – с.79-98, 103-124 2. Бутинець Ф.Ф. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. / Вид. 2-е, доп. і перероб. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – с. 122-211. 3. Бутинець Ф.Ф. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. / з-є вид., доп. і перероб. – Житомир: ПП “Рута”, 2003. – с. 93-175 4. Бухгалтерський облік: концептуальні основи теорії. Навчально-практичний посібник / Під заг. ред. Сопко В.В. – ТОВ “Видавничий дім “Професіонал”, Київ, 2004. – с.41-59 5. Ткаченко Н.М. Бухгалтерський фінансовий облік на підприємствах України: Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. – 6-те вид. – К:А. С. К., 2001. – с.48-71 6. Швець В.Г. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. – К.: Знання, 2004.– с.96-119 7. Чебанова Н.В., Василенко Ю.А. бухгалтерський фінансовий облік: Посібник. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2002. –с.36-92 МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Читайте також:
|
||||||||
|