Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КЕРІВНИЦТВО ЗАВІДУЮЧОГО, МЕТОДИСТА

Рівень роботи дитячого садка по ознайомленню дошкільників з природою залежить від керівництва цією роботою з боку за­відуючого та методиста дитячого садка.

Керувати — значить планувати, організовувати, регулювати, контролювати. Отже, організація роботи дитячого садка починає­ться з планування. В річному плані роботи в розділі «Адміністра­тивно-господарська робота» плануються заходи, пов'язані із ство­ренням матеріальної бази для ознайомлення дітей з природою в дитячому садку. Залежно від потреб дитячого садка, в плані може бути передбачене придбання саджанців дерев, кущів для попов­нення флористичного складу ділянки, придбання тварин, облад­нання для кутків природи тощо.

Проте створенням матеріальної бази тільки починається робота з розділу ознайомлення з природою. Важливо виділити на основі аналізу роботи дитячого садка слабкі ланки в навчально-виховній роботі і намітити відповідні заходи у річному плані в розділі «Методична робота».

Це повинно бути виділення питань для обговорення на педаго­гічній раді дитячого садка. Часто такий вибір зумовлюється по­требою заслухати і обговорити досвід поглибленої роботи вихо­вателів по питаннях ознайомлення дітей з природою або ж наяв­ністю слабких місць у роботі по ознайомленню з природою. Краще планувати більш вузькі теми, але розкривати їх в обговоренні більш глибоко. Наприклад, «Стан виконання програми по озна­йомленню з природою в старшій групі за перше півріччя».

У цьому ж розділі планується колективний перегляд занять, проведення семінарів і консультацій з вихователями, поповнення методичного кабінету кращим досвідом роботи вихователів (роз­робками конспектів занять, планів, сценаріїв свят у природі тощо).

У розділі «Робота з батьками» плануються загальні і групові батьківські збори. Для забезпечення єдності у впливі на дітей ди­тячого садка і батьків у плані екологічного виховання доцільно навесні планувати проведення батьківських зборів за такою тема­тикою: «Екологічне виховання у сім'ї», «Виховуємо природолюбів».

Річний план конкретизується у місячних планах завідуючого і методиста і повинен неухильно виконуватися.

Організовувати роботу колективу — значить справедливо роз­поділити обов'язки, створити доброзичливу, демократичну атмосфе­ру в педагогічному колективі, являти собою приклад компетент­ності, сумлінного ставлення до виконання своїх обов'язків.

У зв'язку з корективами, що їх вносить життя, завідуючий, методист повинні регулювати роботу колективу, спрямовувати його на творчий пошук.

Важлива роль завідуючого, методиста у здійсненні контролю за станом роботи по ознайомленню дошкільників з природою.

Він здійснюється у таких формах:

1. Вивчення роботи вихователів під час цілеспрямованого від- відуваня прогулянок, занять тощо. Обговорення відвіданих режим­них процесів, занять повинно вестися демократично, доброзичливо. Треба стимулювати вихователів на дискусію, обмін думками, твор­чий пошук.

2. Діагностика виконання програми дітьми по ознайомленню з природою. Найчастіше вона проводиться індивідуально, шляхом бесіди. Методист заздалегідь готує за змістом програми запитан­ня, оцінює якість відповідей, аналізує їх; на основі якості засвоєн­ня знань розподіляє дітей на певні рівні; разом з вихователем з'ясовує причини недостатнього засвоєння програми, намічає шля­хи усунення недоліків, разом з тим обговорюється подальша робо­та з обдарованими дітьми.

Діагностика знань — найбільш ефективний засіб контролю, який повинен ширше застосовуватися в дитячих садках.

3. Перевірка документації вихователів дає змогу визначити, як реалізується за часом програма по ознайомленню з природою, які методи обирає вихователь для її здійснення.

Питання потреби контролю за станом роботи по ознайомленню з природою повинно вирішуватися диференційовано, на основі вивчен­ня роботи вихователів. Якщо в колективі є вихователі, бездоганна робота яких протягом ряду років дозволяє ставити питання про довір'я, їх робота не підлягає контролю. Важливо, щоб ця тенден­ція поширювалася і стимулювалася в педагогічних колективах.


Читайте також:

  1. Внутрішнє керівництво реалізацією стратегій підприємства
  2. Воєнні дії під керівництвом Б.Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу 1648-1653рр.Зборісвький та Білоцерківський договори.
  3. Воєнні дії під керівництвом Б.Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу 1648-1653рр.Зборісвький та Білоцерківський договори.
  4. Галузі пожежної безпеки, керівництво відповідними науково1дослід1
  5. Індивідуальні відмінності волі. Впертість і вередування. Керівництво розвитком волі.
  6. Керівництво грою
  7. Керівництво і управління
  8. КЕРІВНИЦТВО МЕТОДИЧНОЮ РОБОТОЮ ПО ОЗНАЙОМЛЕННЮ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ
  9. КЕРІВНИЦТВО», «МЕНЕДЖМЕНТ».
  10. Лідерство і керівництво в туристичній групі
  11. Нове керівництво




Переглядів: 961

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ (РАЙОННОГО, МІСЬКОГО, ОБЛАСНОГО)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.