МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КЕРІВНИЦТВО ЗАВІДУЮЧОГО, МЕТОДИСТАРівень роботи дитячого садка по ознайомленню дошкільників з природою залежить від керівництва цією роботою з боку завідуючого та методиста дитячого садка. Керувати — значить планувати, організовувати, регулювати, контролювати. Отже, організація роботи дитячого садка починається з планування. В річному плані роботи в розділі «Адміністративно-господарська робота» плануються заходи, пов'язані із створенням матеріальної бази для ознайомлення дітей з природою в дитячому садку. Залежно від потреб дитячого садка, в плані може бути передбачене придбання саджанців дерев, кущів для поповнення флористичного складу ділянки, придбання тварин, обладнання для кутків природи тощо. Проте створенням матеріальної бази тільки починається робота з розділу ознайомлення з природою. Важливо виділити на основі аналізу роботи дитячого садка слабкі ланки в навчально-виховній роботі і намітити відповідні заходи у річному плані в розділі «Методична робота». Це повинно бути виділення питань для обговорення на педагогічній раді дитячого садка. Часто такий вибір зумовлюється потребою заслухати і обговорити досвід поглибленої роботи вихователів по питаннях ознайомлення дітей з природою або ж наявністю слабких місць у роботі по ознайомленню з природою. Краще планувати більш вузькі теми, але розкривати їх в обговоренні більш глибоко. Наприклад, «Стан виконання програми по ознайомленню з природою в старшій групі за перше півріччя». У цьому ж розділі планується колективний перегляд занять, проведення семінарів і консультацій з вихователями, поповнення методичного кабінету кращим досвідом роботи вихователів (розробками конспектів занять, планів, сценаріїв свят у природі тощо). У розділі «Робота з батьками» плануються загальні і групові батьківські збори. Для забезпечення єдності у впливі на дітей дитячого садка і батьків у плані екологічного виховання доцільно навесні планувати проведення батьківських зборів за такою тематикою: «Екологічне виховання у сім'ї», «Виховуємо природолюбів». Річний план конкретизується у місячних планах завідуючого і методиста і повинен неухильно виконуватися. Організовувати роботу колективу — значить справедливо розподілити обов'язки, створити доброзичливу, демократичну атмосферу в педагогічному колективі, являти собою приклад компетентності, сумлінного ставлення до виконання своїх обов'язків. У зв'язку з корективами, що їх вносить життя, завідуючий, методист повинні регулювати роботу колективу, спрямовувати його на творчий пошук. Важлива роль завідуючого, методиста у здійсненні контролю за станом роботи по ознайомленню дошкільників з природою. Він здійснюється у таких формах: 1. Вивчення роботи вихователів під час цілеспрямованого від- відуваня прогулянок, занять тощо. Обговорення відвіданих режимних процесів, занять повинно вестися демократично, доброзичливо. Треба стимулювати вихователів на дискусію, обмін думками, творчий пошук. 2. Діагностика виконання програми дітьми по ознайомленню з природою. Найчастіше вона проводиться індивідуально, шляхом бесіди. Методист заздалегідь готує за змістом програми запитання, оцінює якість відповідей, аналізує їх; на основі якості засвоєння знань розподіляє дітей на певні рівні; разом з вихователем з'ясовує причини недостатнього засвоєння програми, намічає шляхи усунення недоліків, разом з тим обговорюється подальша робота з обдарованими дітьми. Діагностика знань — найбільш ефективний засіб контролю, який повинен ширше застосовуватися в дитячих садках. 3. Перевірка документації вихователів дає змогу визначити, як реалізується за часом програма по ознайомленню з природою, які методи обирає вихователь для її здійснення. Питання потреби контролю за станом роботи по ознайомленню з природою повинно вирішуватися диференційовано, на основі вивчення роботи вихователів. Якщо в колективі є вихователі, бездоганна робота яких протягом ряду років дозволяє ставити питання про довір'я, їх робота не підлягає контролю. Важливо, щоб ця тенденція поширювалася і стимулювалася в педагогічних колективах. Читайте також:
|
||||||||
|